Rör mig

Nä nu blev jag liten och längtar efter kramar.
Borde gå och lägga mig.
Men det är då fan att det inte ligger någon där och väntar.
På mig.

Nästan så jag saknar Magistern.
Kom upp ska jag visa dig något.
Vadå?
Ja kom då.
Sen attackerad. Och kittlad.
Jag är sjukt kittlig.
Suck.
Jo jag saknar det.

Det finns gester som jag saknar lite mer än andra.
Gester jag verkligen gillar när en kille gör.
Pussa mig på huvudet är en.
Och liksom sniffa lite i håret.
Jag bara gillar det.
Det finns liksom något så ömt i det.
Man känner sig omtyckt.

Hålla en hand i midjan är en annan.
Runt om liksom.
Två händer funkar bra med.
I midjan.
Då känner jag mig kvinnlig.
Och sexig (nä INTE porrig).
Och vill gärna ligga direkt.
Eller älska kanske blir mer rätt ord här.

En smekning på käklinjen är en tredje.
Åh.
Suck.
Då känner jag mig vacker.
En smekning som följs av att han håller i hakan och kysser mig.
Herregud.

RÖR MIG.

Kommentarer
Postat av: M

Mm, jag saknar också öm beröring just nu, men det finns inget som tyder på att ngt sådant kommer att ske inom den närmsta framtiden... Nej, nu får våren och sommaren komma så att det händer lite mer! Trött på att allt känns så neutralt.

2008-02-27 @ 08:43:27
Postat av: Emm

åh.....jag vill också......

2008-02-27 @ 10:15:06
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: citykillen

Oj, Oj! Här har vi tjejer som måste ligga av sig lite. :-)

Vi kan väl mötas upp på lördag någonstans, på någon mysig liten pub. Sen kan vi allihopa gå hem till mig och forma en ormgrop!

Ahh, vad säger ni om det mina små kickor?

2008-02-27 @ 10:25:14
URL: http://www.citykillen.se
Postat av: Ejjeliten

Suck... Vill också!

2008-02-27 @ 13:15:49
URL: http://ejjeliten.blogspot.com
Postat av: Zinnie

M: Ja vår kan bli nu på studs tycker jag. Lite människovimmel och vårkänslor...Chansen att någon rör en blir liksom så mycket större.
-
Emm: jaaa...vem vill inte? =)
-
Citykillen: Nä det menar du inte att vi behöver. I alla fall om jag pratar för mig själv. Om du lovar att klia mig på ryggen och pussa mig på huvudet så kan jag nog säga så.
-
Ejjeliten: Suck.

2008-02-27 @ 18:22:59
Postat av: Douglas

Hehe tycker själv alla dom där grejerna är riktigt mysiga. Att hålla en tjej om midjan är alltid en speciell känsla :=)

Kram ;)

2008-02-27 @ 22:02:50
URL: http://perkyshmerky.blogspot.com
Postat av: astriid

Du fann många bra delar där :) Nu kommer jag ju längta när jag går och lägger mej!!

2008-02-27 @ 23:44:11
URL: http://diediedarling.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback