Slasktratt

Efter att ha läst citykillens blogg om en hemsk sexupplevelse blev jag inspirerad att skriva om en av mina värsta upplevelser.
Den värsta kanske?
I alla fall den som ligger närmast i tiden.


Jag träffade en kille jag träffat via SD och krogen.
Lite småsöt. Ingen pangkille.
Men helt klart potential.
Snäll.
För snäll kanske.
Nästan mesig.
Men jag skulle ge det en chans hade jag bestämt.

Vi hade dejtat några gånger under ett tag.
Sen var vi hos honom.
Jaha tänkte jag.
Jag får väl testa då.
Skulle jag aldrig gjort
.

Han kysste som en slasktratt.
Kändes som om han tänkte rengöra hela mitt ansikte.
Slafs och klet.
Uh.
Paniken började komma.
Undvek kyssar lite.
Försökte visa liksom.
Han fattade INTE.
Jag fick kväljningar.

Sen skulle han ner där nere.
Ännu mer slasktratt.
Det lät och hade sig.
Nu är paniken stor hos mig.
Jag har en tanke i huvudet.
NEJ.

Så jag avbryter och går på toa.
Väl på toa inser jag att jag måste härifrån nu.
Finns ingen återvändo.

Jag kilar in i sovrummet igen och tar på mig mycket snabbt.
Kan inte ens se på honom utan att det vänder sig i magen.
Mumlar något om att jag måste hem.
Han är såklart lite chockad och undrande.
Men inom fem röda har jag pyst ut genom dörren och fått fram: Eh...vi hörs kanske eller nåt.

Vet nog inte om jag någonsin känt en sån lättnad som jag kände när jag stängde hans dörr.
Sprang nästan hem.
Och duschade.
LÄÄÄNGE.

Två dagar senare kommer ett mess från honom.
Han undrar såklart.
Jag klämmer fram något om inte dig det är fel på, det är mig.
Avslutar med: Ta hand om dig.
Nepp. Poletten har inte trillat ner hos honom.
Han skriver ett mess till och frågar om vi ska ses igen.
Nu är jag mycket sugen på att skriva: Det är inte mig det är fel på det är dig.
Men jag skriver istället: NEJ det vill jag inte.

Han hörde inte av sig mer.
Tur.


Kommentarer
Postat av: M

Hmm, låter exakt som en av mina värsta upplevelser, också det med en SD-kille... Det låter faktiskt så likt att jag måste fråga om hans namn (både IRL och på SD) började på R..? I guess not, men killar som kysser som slasktrattar är riktigt hemska!

2008-02-20 @ 16:14:38
Postat av: Zinnie

Haha nä det började på H... Det finns alltså fler slasktrattar. Usch.

2008-02-20 @ 16:27:09
Postat av: Emm

Jag garvar ihjäl mig!!!!!!
Fy fan för slasktrattar och fy för sådana som inte känner av den de kysser så att man blir samspelt :-)

Hahahahahahahahahahahaha

2008-02-20 @ 16:36:32
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Suntui

Att det finns män som lyckas pajja alla sina chanser med taffliga och creepy moves är i sig inte förvånande. Men att han inte fattade vinken. Hade en kille dragit på samma sätt som du gjorde hade jag förträngt hans existens illa kvickt.

Sen ditt sms. "Ta hand om dig". Classic! Ungefär som "tack för allt".

Idiot. Vi kan ju hoppas att han för sin egen skull träffar en oskuld nästa gång.

2008-02-20 @ 16:50:58
URL: http://suntui.blogspot.com
Postat av: Astriid

HAHAHAHA! Fy faaan vad skabbigt det där lät, jag dööör! Haha, din stackare.. :P

2008-02-20 @ 22:23:50
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Emm: Ja,haha, bannlys dem! ;)
-
Suntui: Ja faktiskt, stackars tjej som träffar honom igen. Mm han borde faktiskt fattat vinken...men där var väl en del av problemet. Killen fattade inte. Suck.
-
Astriid: Ja s t a c k a r s mig. =)

2008-02-20 @ 23:45:35
Postat av: Anonym

Kommer du ihåg mitt samtal till dig klockan åtta på morgonen? Jag hade haft en hemsk sexupplevelse med killen med den rödspräckliga skinnjackan. "Ring mig snart, så jag kan säga åt honom att han måste gå hem!" Konstigt nog hörde han också av sig efteråt...

2008-02-21 @ 10:13:45

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback