Snyggsnyggingar

På väg hem från jobbet idag började jag av någon anledning tänka på Fotbollsspelaren.
En kille jag träffade.
Han är så snygg.

Inte lite snygg heller.
Utan så där jagdarrarochvetinterikgitvadjagskatavägen-snygg.

Tänkte på en av de gånger vi träffades.
Han mötte upp mig på stan.
Sent på kvällen. Efter en intressant msn konversation...
När jag såg honom på håll tänkte jag shit.
Shit vad snygg han är, jag vänder.
Det här går inte.
Han är för snygg.
Men det gjorde jag inte.
Blev en trevlig natt. Men inget mer. Eftersom han flyttade några dagar efter det. Lååångt bort.
Vår sista träff typ.
Men oj.
Lång.
Vältränad.
Brunbränd.
Fantastiskt ansikte.
Ja fan.

Fick en väldig längtan efter en snyggsnygg kille.
Alltså.
Man träffar inte dem allt för ofta.

Snygga killar. Visst emellanåt så.
Söta killar. Jo ser dem.
Mysiga killar. Ja händer.
Men snyggsnygga. Nej.

Nu menar jag inte att det är det enda jag vill ha.
Nä.
Jag vet att det finns massor av killar där ute som är fantastiska och blir snygga, underbara och så vidare.
Magistern är inte snyggsnygg. Jag blev kär i alla fall. Till mitt stora förtret.
Men nu var det inte det jag längtade efter.
Utan den där känslan när man fått en snyggsnygg kille.
Nästan som man vunnit nåt.
Ha.
Han vill ha mig.
Och är så snyggsnygg.

Bekräftelse.
Så in i bomben.
Ibland blir jag en sucker för just bekräftelse.
Inte nyttigt. Vet.

Men ändå.
En snyggsnygg kille skulle inte sitta fel nu.


Kommentarer
Postat av: Douglas

Haha..."Shit vad snygg han är, jag vänder."...

Det är nog det SISTA jag tänker om jag träffar en sån tjej :=)

2008-02-12 @ 22:14:41
URL: http://perkyshmerky.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Haha jaja - nu var det ju inte så att jag egentligen tänkte vända. Alls överhuvudtaget. Never.
Men ja den tanken bara dök upp liksom.
Puckat, jag vet. Men jag har aldrig sagt att jag är normal...;)

2008-02-12 @ 23:00:27
Postat av: Douglas

Haha perfekt, normala människor sätter aldrig avtryck i ens liv :=)

Jag har addat dig till mina favoriter. Hojta till om det inte är ok.

Kram.

2008-02-13 @ 08:33:22
Postat av: nollniotolv

Ja, sådana killar finns ju men det går nog en på tusen ordinära snubbar. Någon gång har det hänt att jag träffat en riktig pangkille och ju mer jag lärt känna honom (kvittar om han var trevlig eller inte) så har den där snyggsnygga stämpeln tvättats bort bit för bit. Det är som att bli chockad hela tiden..till slut reagerar man inte.

2008-02-13 @ 10:13:34
URL: http://nollniotolv.blogg.se
Postat av: Emm

Man minns de man vill minnas :-)

KRAM på alla hjärtans!!!!

2008-02-14 @ 08:18:44
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag blirlite rädd för snyggsnygga killar. Det känns som att de ständigt har ett övertag. men visst vill man ha dom, och visst faller man för dom. Men damn vad nervös man är hela tiden. Eller så e det bara jag *S*

2008-02-14 @ 14:12:50
Postat av: astriid

Hehe, snyggsnyggingar är bra ibland :) En riktigt kick uppåt :P Men dom brukar vara as lr så kan jag inte falla för dom, för bra slutar aldrig bra.. Men jag fick precis ett uppslag till inlägg. Tackar för det! Hoppas det är bra med dej :) Kram!

2008-02-14 @ 18:41:58
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Milou

Ha ha - så himla roligt!
Jag har också haft ett snyggo. Sexet var så där för jag var så himla nervör hela tiden.
Bara för att han var så himla snygg.
Han hade inte direkt något innanför pannbenet och vat totalt självupptagen - men jädrar vilka snygga ungar vi skulle få ;)

2008-02-14 @ 22:15:10
URL: http://milousvarld.blogspot.com/

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback