Bli berörd

Att bli rörd är en av de bästa sakerna jag vet. Händer som smeker och rör är underbart. För att inte säga fantastiskt.
Men händer kan vara så olika.
Beröringen kan vara olika.
Beroende på vem som rör.
Hur man rör.
Och syftet till att man rör.

Magistern rörde mycket. På ett tryggt sätt.
Hans fingrar kändes varma, trygga, lugna. De vittnade om ro.

Vila här. Inget händer. Jag är här.
Men det fanns ingen åtrå i dem. Inget kittel.
Jag blev lugn av hans händer. När han höll. Lät mig vaggas till ro.
Trodde att jag ville ha det så. Trygg.
Men de kändes inte. Inte inuti.
Jag skapade känslan. Men inget kittel. Han hade så rätt.
Hans händer var varma men inte heta.

Sen kan man bli berörd av heta händer. Som telefonkillen.
Händer som vill ha. Som är hårda, intensiva.
Händer som vill ha ens kropp, som vittnar om lust, åtrå och begär.

Men de ger ingen trygghet. Ingen värme.

Bara hetta.
Skön hetta. För stunden.

Som svalnar snabbt. Och då blir det iskallt.

Men att bli rörd av händer som känner. Händer som har fingrar. Fingrar som känner hela mig.
Mina läppar. Min mun. Mina bröst.
Som mjukt vill ha.
Som nästan darrar vid beröringen.
Som får mig att skaka, trots att de knappt nuddar.
Fingar som berättar. Att de vill känna.
De berättar att de längtat, att de undrar - de upptäcker.
Att bli rörd av sådana fingar är inte bara skönt.
Det berör.


Kommentarer

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback