Bra dejtkille

Var och fikade med SDdejten idag, den långa.
Han får nog heta det. Den långa. För det är han. Hehe.

Ångrade mig när jag väl skulle dit.
Gick i alla fall.
Tänkte att jag nog inte ville.
Så kändes det när vi möttes utanför fiket också.
Eh. Typ. Det här blir en kort dejt.

Men det blev det inte.
Hade mycket trevligt den här gången också.
Han är lätt att umgås med. Enkel.
Vi pratade mest sport. Min och hans. Har mycket gemensamt där.
Kände mig mycket avslappnad.
Kanske lite väl tänkte jag sen. Alltså kan jag hångla med honom? - kom jag på mig själv med att tänka.
Hm, nja. Blev mitt eget svar.
Inte så bra va?

När vi skiljdes åt fick jag en kram.
Jag fick stå på tå.
JAG fick STÅ PÅ TÅ.
Gillade.
Lika trevligt som sist, sa han. Vi hörs.
Inte för mycket den här gången heller.
Alldeles lagom.

När jag gick därifrån kom jag på att jag faktiskt tyckte det var trevligt. Jag log lite för mig själv.
Ja alltså.
Måste man vilja hoppa i säng med killen på studs eller se sig i en framtid med honom för att dejta?
Nä klart man inte måste.
Jag behöver bara dejta lite.
Och han är perfekt för det.
Som dejtkille just nu. Han är en sån som håller upp dörrar och drar ut stolar.
Bra dejtkille helt enkelt.
Ingen eld kanske. Men bra dejt.


And who knows? Han kanske har en snygg kompis som jag vill hoppa i säng med...hehe.
Kontakter kontakter kontakter.
I'm such a bitch. En stolt bitch.
Yo.

Kommentarer
Postat av: Emm

Yo :-)

Bra jobbat! Bra inställning! Bra takt! Bra resonemang!

2008-01-20 @ 16:05:25
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Latja

Funkar det inte mellan er som par, så får du jobba på att behålla honom som kompis och sen hoppa i säng med hans kompis =)
Jag är oxå en bitch, ha ha ha

2008-01-20 @ 18:40:02
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: Astriid

Det låter som att du har ett mycket bra tänk där ;) Go!

2008-01-20 @ 19:27:24
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: M

Lagom intressant är bra, låt honom bli en schyst egokick!

2008-01-20 @ 20:17:42
Postat av: Lostthere

Låter som du mår bra tjejen
/lostthere

2008-01-21 @ 08:40:47
URL: http://lostthere.blogspot.com/
Postat av: Alla mina pojkar

Det är klart det kan bli hur bra som helst. Vad du än gör så ge det tid :) Brått lönar sig aldrig vet du fina Zinnie;)

2008-01-21 @ 13:54:15
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Zinnie

Emm: Go Zinnie, Go Zinnie...=) Go Emm med =)
-
Latja: Hehe jag visste väl att vi är fler bitchar...eller skanky hoes som Strawberry skulle säga ;)
-
Astriid: Mm ska tänka bra nu.
-
M: Japp, jag jag jag =)
-
lostthere: Ja livet har liksom återvänt till mig. Tur. Hade inte orkat vara svart mer. Kul att höra av dig =)
-
Alla mina pojkar: Nä jag ska ta det cooolt, vara lugn och skön. Sen får vi se vad som händer och inte händer...Kram
-

2008-01-21 @ 22:43:33

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback