Ego

Lönehelg blir utgång. Vad annars?
Sitta hemma för att vara duktig och fin flicka?

He.
Jag är inte duktig.
Och absolut inte en fin flicka.
Jag är en otäcking som tar för mig. Så det så.
Mitt nyårslöfte. Ta för dig, ge inte avkall - och viktigast av allt.
DÖM INTE DIG SJÄLV.
Punkt.

Har messat med den långe (SD). Han är jäkligt rolig faktiskt.
Han ska också ut.
Han skrev något om att en drink fanns reserverad till mig i baren.
Bra. Jag gillar drinkar. =)
Ska bli spännande att se vad som händer...

Förresten så sprang jag på Magistern på en studiedag. Var inte alls beredd på det.
Inte han heller.
Fick en kram.
Och jag kände...ingenting alls!
Så skönt. Undrade lite för mig själv vad jag kände för honom egentligen.
Då har man kommit långt va?
Magistern.

Så.

Nu ladda. För ikväll.
För jag kommer vara sjukt snygg och otäck.
Hehe.

Kommentarer
Postat av: E

Jag är duktig och fin flicka ikväll, trots att det är lönehelg

2008-01-26 @ 16:50:45
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: M

Jag tackade nej till utekväll pga extrem trötthet, men ångrar mig nästan nu när jag läser ditt inlägg. Nu har jag lovat bort mig på middag och film till en killkompis, men jag är så hångelsugen att han nästan ligger risigt till..;-) Du får hångla åt mig också! Have fun.

2008-01-26 @ 17:45:50
Postat av: Behovs-Fia

det är så härligt att läsa att du mår så bra. Det förtjänar du så in i helvete!! Jag blir jätteglad av din blogg för tillfället :D

2008-01-27 @ 14:11:36
URL: http://behoven.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback