Fyllerapport

Japp premiär!
Jag gör min första fyllerapport.

Har aldrig bloggat onykter förut. Men nån gång ska ju vara den första eller hur?

Inte så mycket på krogen kan jag säga.
Eller ska jag vara ärlig så kollade jag inte ens.
Har fullt upp typ.

Sd-dejten messar och vill träffas, jag hinner ju aldrig - eller vill jag inte?
Sen.
Jag messade.
Telefonkillen. Från förra helgen. Han ringde aldrig.
Jag skrev nåt om det, att han aldrig ringde.
Han skrev att det verkade som om jag inte ville, att jag var låg. Och så var det ju.
Jag skrev att det var bättre och att jag ville.
Han vill träffas nästa helg.
Ops.

Elden kallar med.
Ringa eller inte?
Osmart eller ta risker?
Aj aj.
Vid skrivandets stund vet jag inte än.
Dock lutar det åt att stanna hemma, eftersom jag redan är hemma.

Hm.
Jag är nog ganska bra i alla fall,
Släng dig i väggen Magistern. Dig vill jag aldrig mer ha.
Så det så.

Kommentarer
Postat av: Alla mina pojkar

Bra där!!! Du är stark. Du är bäst!

2008-01-13 @ 11:55:45
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: nollniotolv

fyllerapporterade också inatt..förvånad över att jag inte hade några stavfel..haha..och ditt var förvånansvärt sammanhängande :P

2008-01-13 @ 12:48:08
URL: http://nollniotolv.blogg.se
Postat av: Astriid

Haha, vad rolig du är :) Jag tror inte du vill träffa sd snubben.. Då hade du tagit dej tid :P Men den andra kan väl vara kul ;) Hehe.. Eller var det bara i fyllestunden kanske? Tack för ditt stöd på mitt inlägg med. Kram!

2008-01-14 @ 00:39:12
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Alla mina pojkar: Japp det är jag. =)Kram
-
nollniotolv: Vissta var det? Är impad själv att jag fick ihop det såpass...
-
Astriid: Hm jag tror inte det heller. Men ska nog iaf.
Ja kanske i fyllestunden eller inte, vet ej, eller ja jag vet nog...hm.
Ingen orsak gumman. Kram

2008-01-14 @ 17:16:59

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback