Gårdagen

Jag var snygg igår. Nästan otäck.
Men var en fin flicka och åkte hem själv.
Hm tänk att jag kan vara en fin flicka...
Otroligt.

Fick min reserverade drink i baren. Pratade i en halvtimma och ville sedan desperat gå därifrån.
Inget bra tecken.
Vill du inte ens prata med honom med alkohol i kroppen så är det faktiskt kört, sa kompis A.
Jo det är ju det.
Fan.
Jag gillar ju långa killar.

Träffade S igår. Gled förbi kön rakt in till ett spritbord. Tack tack.
S. Vi kommer alltid gilla varandra. Men aldrig mer hångla.
Tror jag.
Fast.
Man klagar ju inte.
Där satt ett ex till en vän. Inte nära vän men vän ändå. Exet var lite väl närgången på mig.
Jobbigt.
Slingra sig ut och vara trevlig.
När exet dessutom är sjukt söt.
Men jag kan sånt med.

Träffade J.
J är så jävla dum i huvudet.
Han anser sig vara så mycket bättre än mig.
Dissar min längehet. Är stroppig och försöker glänsa. Översittarfasoner.
Men jag var trevlig.
Tänker inte sjunka till hans nivå.
Sen tänkte jag på hur liten snopp han har. Vi snackar jätteliten.
Då blev det kul.
Sen gick jag.
Looser.

Pratade med en annan kille också.
Han bestämde att jag var 23.
Jag tyckte det var helt ok och bestämde det med.
Så nu är jag 23 ifall någon undrar.

Men inget hångel.
Inget sex.
Ingen lång kille.
Suck.

Ja.
Det blir väl så att jag leker med elden igen.
Längtar efter värmen.
Fan.


Kommentarer
Postat av: M

Låter som att du hade en bra egokväll! Mer sånt.;-)

2008-01-28 @ 10:52:58
Postat av: nollniotolv

Fart och fläkt. Najs :P

2008-01-28 @ 12:15:11
URL: http://nollniotolv.blogg.se
Postat av: Behovs-Fia

Kilalr e skumma...
Och du, vad fint du fick här ;)

2008-01-28 @ 12:45:19
URL: http://behoven.blogg.se
Postat av: Emm

Underbar kväll!!!!
You go girl!!!!

2008-01-28 @ 13:18:39
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Latja

Värme är härligt ;-)

2008-01-28 @ 21:31:00
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: Astriid

Fan vad skön du är som kan tänka på hans lilla snorre och bara vara trevlig fast han verkar vara ett arsel, stencoolt ;)

2008-01-28 @ 22:03:36
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Zinnie

M: Ja mer sånt till folket eller iaf till oss. =)
-
nollniotolv: Jag susade runt som en virvelvind...
-
Behovs-Fia: Ja titta vad jag kan när jag vill. Jag är fan bra...hm, lite hjälp av dig med då. Hm. =)
-
Emm: =) Japp.
-
Latja: Ja det är ju det och så blir man beroende...
-
Astriid: Ja jag kände mig rätt stor liksom. Typ: Ha, jag är större än dig din lilla skit - du med din lilla snopp.
Så skönt att tänka och sen bara le...

2008-01-28 @ 22:46:20

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback