It´s alive

Känns som om man varit kall en längre tid och nu har blodet börjat rinna igen. Skönt är det. Massa och mycket.

Ska på dejt imorgon.
Inget superseriöst, bara en SD dejt. Behöver mest dejta.
Taskigt kanske, men jag behöver det.
Ego, det får jag vara nu.

Ska faktiskt på en till på söndag. Kanske.
Harmlösa fikor. Blir förmodligen inget alls mer. Eller kanske någon mer harmlös dejt.
Men med killar. Blir nog bra. Eller inte. Spelar inte så stor roll.
Behöver mest träffa bara. Tror jag mår bra av det.


Sen känns det som om jag leker med elden med en annan.
Kul? Bra? Vet ej.
Spännande? Definitivt.
Men jag bör vara försiktig. Leka lite bara. Kan bli fel. Det får det inte.

Men ändå spännande liksom.

Hon lever.
Halleluja.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh vad spännande! Jag har också saknad manlig beröring den senaste tiden och övervägt SD igen. Men så minns jag de första jobbiga, meningslösa och grå förstamailen och tappar suget igen. Kan man inte bara beställa hem en fining? Som på postorder liksom...

Lycka till säger jag och niger, bockar och bugar, allt på en och samma gång. :-)

Lycka till

2008-01-04 @ 09:36:49
URL: http://ventileramera.blogg.se
Postat av: Emm

Hallelulja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-01-04 @ 10:24:01
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: lostthere

Lycka till med leken då

2008-01-04 @ 13:59:16
Postat av: M

Jag vet hur du känner, man behöver bara veta att det finns andra för att sluta älta sitt senaste misslyckande. Sunt? Ingen aning, men funkar det så..;-) Hoppas att du får trevligt!

Känner igen det där med att man blir kall, jag känner mig skitkonstig och nästan inte ens ledsen...otäckt faktiskt. Fick precis en annan dålig nyhet och borde gråta, hade gjort det i normala fall, men inga tårar kommer. Äh, nu ska jag sluta deppa av mig på din blogg när du faktiskt är på väg uppåt igen:-)

2008-01-04 @ 15:43:43
Postat av: Alla mina pojkar

Åh vad du är duktig som ger dig ut där igen. Just jump on the horse!! ;) Det är inte ego eller dumt, det är modigt :)

2008-01-04 @ 21:33:32
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Zinnie

Åsa: Allt som inte är dåligt är bra, testa igen vet ja. Om inte annat får du skratta lite =)
den där postorderkatalogen skulle jag vilja ha...
-
Emm: Amen.
-
losthere: Mmm the game has started...
-
M: Ja visst är det så, konstigt man funkar.
Du får deppa av dig precis hur mycket du vill på min blogg, jag vet hur det känns när allt kommer på en gång. Du vet ju att jag vet.
Jag blir inte mörkare för att du är ledsen, så för guds skulle skriv vännen. Dags att skaffa en egen blogg nu? Bara skriva av sig? Det hjälper mig. Vill du inte skriver du här, hur mycket du vill!
Kram
-
Alla mina pojkar: Hehe jump on the horse, jag är på g...

2008-01-05 @ 12:17:44

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback