Ja jo

Har tillbringat en stor del av dagen med att prata med Magistern på msn.
Jag gillar att prata med Magistern. Men det är dubbelt.
Pendlar mellan att vilja ha tillbaka och inte.
Måste vara klok och inse att det aldrig hade blivit bra i längden. Vårt sexliv funkade inte alls som jag vill.
Och här tar jag en one night, eller ja det kanske det inte är sen. Men just nu iaf. Och har tokbra sex.
Så där bra så jag kan känna det i kroppen än.
Ändå grät jag efteråt.

Blev för mycket känslor. Översvämmning typ.
Vilken kille. Han tog det.
Han frågade åter igen, när han var här och hämtade sin klocka, hur det kändes.
Känns det bra för dig? Säger han
Jag tänkte att det kanske inte var bra för dig, förlåt i så fall. Jag tänkte inte.
Ja jo, säger jag. Det känns ok, eller ja det är både och. Men det är lugnt.
Känns liksom som om jag borde vara ärlig.
Jag vill verkligen ringa dig, säger han igen.
Får jag det?
Ja det får du, svarar jag.

Hade det här varit för ett år sen hade det pirrat i mig och jag hade varit otålig som satan på telefonen.
Nu är jag lite mer. Ja jo.

Men visst, han kan ju ringa.
Han var väl trevlig. Söt. Omtänskam. Bra i sängen. Jo ja.

Sen pratar jag med Magistern igen. Och känner bara att jag vill fylla tomheten med hans närhet.
Hans kramar.
Fast jag lurar mig själv.
Jag ska inte prata med Magistern. Alls. Tycker chattkillen. Ta bort han från msn sa han idag.
Jag kan inte. Vill inte. Det går inte.
Det är ännu värre ju.

Nä jag får väl inse att jag behandlar mig själv nu.
Med andra. Hoppas jag inte sårar någon.
Det vill jag verkligen inte.
Speciellt inte elden.

Kommentarer
Postat av: M

Jag raderade Hans sms igår, och mina till honom. Läste dem igen och grät grät grät, men det är enda sättet. Kan man inte glömma får man tvinga sig själv att radera dem. Mitt gamla ex, som nu är en av mina bästa vänner, hade jag i princip ingen kontakt med på ett år. Sen funkade det att bara vara vänner. Hoppas du kan glömma till slut, det känns som att du är en god bit på väg iaf. Bra att du påminde mig om det där med sexet förresten, för det var inte som jag ville ha det med Honom heller! Måste komma på fler sådana saker...

2008-01-06 @ 22:00:09
Postat av: Emm

Fy fan vad svårt det är.
Varför ska det alltid vara så svårt?
Du ska göra det som känns bra för dig...

2008-01-07 @ 07:31:05
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Astriid

Det kanske är svårt att träffa någon så tätt inpå, innan du är läkt. Men samtidigt kanske det kan vara bra..?? :) Han kanske är kicken du behöver utan att du behöver gå omkring med en nervös känsla i magen och undra om han hör av sej. Låt det bero lite, kanske blir mer bra sex iaf ;)

2008-01-07 @ 22:07:22
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Zinnie

M: Smart, ska också radera. Har kommit så lång att jag tagit bort bilderna på honom i mobilen iaf.
Varsågod för påminnelsen =) det är ju så, att när tiden går och man tänker så kommer man ju på att det inte var så där bra som man ville att det skulle vara. Men shit vad man är bra på att gå omkring och tro det. Kallas väl drömmar antar jag...
Kram till dig M, tänker på dig.
-
Emm: Mm vet att jag ska. Jobbar på att göra det som känns bra, ibalnd är det svårt att veta om det känns just bra. Men nu tror jag det.
-
Astriid: Ja det är ju det. Både och liksom.
Tror faktiskt också att jag behöver kicken, att vara åtrådd och någon som man vill ha. Det behöver jag.
Ska låta det bero, han får ringa om han vill - isf svarar jag. ;)

2008-01-07 @ 23:03:02
Postat av: Douglas

Mmm att kapa kontakten är nog det enda sättet. Brutalt jobbigt men nödvändigt.Annars sårar du bara dig själv i längden.

Apropå den andra killen tycker jag nog du ska säga till honom hur du mår för tillfället ifall han nu hör av sig. Kommer kännas bättre för dig också om du är ärlig.

Kram på dig. Hoppas det ljusnar snart.

2008-01-07 @ 23:27:22
URL: http://perkyshmerky.blogspot.com/
Postat av: Strawberry Milkshake

Sätt dej själv i första rummet Zinnie. Men jag håller med Douglas, det är nog inte fel att berätta för killen att du är lite trasig och så.

M, jag saknar dej i min blogg! Vad har hänt som gör dej så ledsen?

2008-01-08 @ 15:59:37
URL: http://blondisthenewsmart.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback