Jag är sån.

Ibland undrar jag om jag är en kille.
Ja alltså nu funderar jag inte över om jag har fått fel kön eller så.
Nä jag trivs bra med mina bröst och gillar killar. Utan det handlar mer om sexdriften.
Jag har en stor sådan.
Ibland bra.
Ibland mindre bra.

Som singel. Mindre bra ibland. Eftersom man vill ligga.
För ofta.

Om man inte är singel. Kan vara bra. Om killen man är ihop med också är likadan.
Då blir det toppen.
Har haft två sådana förhållanden. Piloten en av dem.
Det är mycket trevligt.

Om killen inte är sån. Inte så bra. Som Magistern.
Jag blir otålig. Känner mig oattraktiv och ja. Det kryper i en.
Det är inte trevligt.
Då drar jag mig tillbaka. Håller tillbaka. Och blir inte mig.
Jag blir nån annan. Som jag tror jag ska vara.

Men det är det slut med nu. Jag ska bara vara Zinnie. Hela tiden.
Jag är en sån tjej.
Acceptera.

Jag får vara en sådan tjej.
Gillar inte killen jag träffar det så gillar han inte mig. Och då kan det vara.
Skönt att erkänna det för sig själv.
This is me typ.

You go girl. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: nollniotolv

Verkligen! Skönt att faktiskt inse sådant. Har också varit där var jag "varit tvungen" att anpassa mig efter killen. Inte för att han ville ha mindre sex utan för att han helt enkelt inte ville känna. Ja, han där Känsokalle. Då blev jag Känslokally. Men man förlorar sig själv och blir faktiskt minideprimerad av att inte få utlopp för den man är. Egentligen är det ju inte så svårt att vara sig själv. Hemskt bara att man gör vad som helst för en kille man tror att man tycker om. Sånt ska vi inte göra om!

2008-01-18 @ 15:24:40
URL: http://nollniotolv.blogg.se
Postat av: M

Helt klart "You go girl!" Man ska inte ändra på sådana saker för ngn och försöka anpassa sig - det håller aldrig i längden. Det är sådant som är bra med att, eventuellt, träffa ngn när man är lite äldre tror jag. Eller så försöker jag bara att hitta ngt som är positivt med att inte ha hittat mannen i mitt liv vid snart 33 år fyllda...

2008-01-18 @ 16:15:18
Postat av: Strawberry Milkshake

You go girl.

2008-01-18 @ 17:05:39
URL: http://blondisthenewsmart.blogspot.com
Postat av: Latja

Yes, you go girl =)

2008-01-18 @ 19:32:21
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: Astriid

So what? Då är jag också kille isf ;)

2008-01-18 @ 21:07:16
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: LillaStoraJag

Japp, you go girl! Du vet att du inte är den enda ;)

2008-01-19 @ 00:09:14
URL: http://www.solrosor.blogg.se
Postat av: Märtha

Jaa you go girl!!!

2008-01-19 @ 19:33:42
URL: http://biancas.blogg.se
Postat av: Zinnie

nollniotolv: Nä egentligen är det inte så svårt att vara sig själv. Man bara SKA vara sig själv. Japp det ska vi. =)
-
M: Ja M, vi som är äldre har den föredelen, och det är POSITIVT för oss. Vi vet vad vi vill och inte vill och när vi väl får till det på riktigt så blir det bättre än bäst. Så det så, tänker inte sluta tro det. Gör inte det du heller!!!
-
Strawberry: YES.
-
Latja: ;)
-
Astriid: Skönt. Ja so what?
-
LillaStoraJag: Nä vi är ju fler, tur.
-
Märtha: Tillbaka igen tjejen, gött. We go girls!!!

2008-01-19 @ 22:33:35

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback