Städa för Bengt

Fan vad det ser ut hemma.
Borde nog bry mig lite. Gillar egentligen inte oordning.

Hm.
Såg det ut så här när jag var ihop med Magistern?
Typ inte eftersom jag inte var hemma så mycket.

Man blir lätt lat liksom. Bara jag ju.
Roligare att städa för någon.
Men ändå.
Borde nog röja en aning.
Tänk om Bengt ringer på dörren och så ser det ut så här???
Hallå liksom. Det går ju inte.
Eller. Som om det skulle hända det närmsta decenniet.
Bengt finns ju knappt.
Bara telefonkillar och Sd-dejtar. Som är långa.

Nä jag har det rätt bra.
Det kan vara stökigt om jag vill.
Jag kan handla precis det jag vill.
Ska fan singelhandla och vara stolt. Inget två av något här.
Yo.
Ensam är stark eller hur var det?

Fast jag städar nog ändå. För säkerhets skull.
Man vet ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: Latja

Singelhandlade ett paket glass
till kvällsmat ikväll =)

2008-01-15 @ 18:04:33
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: Emm

När man minst anar det :-)
Och inte vill du väl säga nej till att bjuda hem ngn bara för att du vet att disken ligger i drivor och det luktar surt i hallen.... Då lär han inte komma tillbaka....

2008-01-15 @ 21:23:43
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Latja: Glass är gott och den bästa singelmaten. dessutom blir man lycklig av glass. =)
-
Emm: Ja när man minst anar det, har numera tagit tag i det - alltid redo! ;)

2008-01-16 @ 19:00:28
Postat av: M

Tror jag blev lite inspirerad där, nu skiner mitt hem också! Skönt att slippa städa i helgen, även om det känns högst osannolikt att ngt trevligt oväntat besök skulle dyka upp.;-)

2008-01-16 @ 20:20:56
Postat av: Douglas

Åh jag som precis var på väg hem till dig ;=) ! Men i och med att det är så ostädat vände jag...ha ha.

Kram

2008-01-16 @ 22:34:59
URL: http://perkyshmerky.blogspot.com
Postat av: Zinnie

M: Vad bra att jag inspirerade dig, dock måste jag städa mer - fuskstädade visst lite. Eller så var det så mkt skit. Hm.
-
Douglas: Aj fan, så dumt av mig. Men nu är det städat iaf, ja nästan typ...;)

2008-01-17 @ 18:04:37

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback