Surt väder

Bara måste gnälla en aning på vädret.
FAN VAD DET SUGER.
Så.


Nä inte klar än...
Alltså januari, februari och mars i Sverige måste vara de jävligaste månaderna som finns.
Kan inte komma på något bra med vädret de månaderna.
Mars är nog banne mig värst.
Först blir det lite varmare.
Affärerna börjar sälja vårjackor.
Man blir lite sugen liksom.
Tänker att ja nu är det nog vår.
Köper en jacka.
Tunn fin vårjacka.
Sen.

Såklart så kommer snöstormen Allan.
Skitkallt med nya jackan.
Och så blir man sur.
På vädret.

Rätt onödigt att bli sur på vädret.
Ger inte direkt någon effekt.
Lite jag.
Att bli sur på något man inte kan påverka.
Snacka om att slösa energi.

Och nu sitter jag och blir sur på något som kommer hända om TVÅ månader.
Ännu mer energislöseri.
Nu blir jag nästan sur på att jag blir sur.
Hm.
Ond cirkel.

Dags att sova tror jag.
Ja definitivt dags att sova.
Men bara en sak till.

Jävla väder.

Kommentarer
Postat av: Latja

Ha ha ha ha =)
Du är för härlig!

2008-01-22 @ 08:43:49
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: Astriid

Äh, man får klaga ibland. Men nu ska du få nåt positivt med vädret :) Det går mot ljusare tider ;)

2008-01-22 @ 12:40:09
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: lostthere

Ja man får försöka hitta på nå roligt nu när det är så tråkigt.
Dricka några glas vin på en vardag och spela sällskapsspel.

2008-01-22 @ 14:01:57
URL: http://lostthere.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Latja: Ibland har jag min ljusa stunder...;)
-
Astriid: Snart vår, snart vår...
-
lostthere: Ja, spel funkar, inte vin dock
- men ändå. Livet är rätt ok, trots det jävla vädret =)

2008-01-22 @ 22:07:23
Postat av: Alla mina pojkar

Då ska du se hur det e här.. Växjö hade 30 minuter sol under hela december. 30minuter!!!!! Januari kan knappast ha varit bättre. Snarare sämre..

2008-01-24 @ 22:12:25
URL: http://minajagochirene.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback