Update

Ja nu har jag inte pratat med Magistern på msn sen i ja typ söndags i alla fall. Det är väl bra?
Ja nu är det ju så att han inte sagt något till mig så då har jag ju intehaft något att inte svara på.
Men om han hade skrivit så hade jag minsann inte svarat.
Intressant att de som sagt att jag ska bryta helt med honom är alla killar. Undra varför? Tänker killar annorlunda inför sådant här?
Har de lättare att bara klippa?
Eller är de mer handlingskraftiga?
Mindre snyftiga och fastklamrande?
Eller är det snyftig och fastklamrande jag är när jag inte kan bryta?


Hur som.
Går inte omkring och blir ledsen hela tiden längre.
Jobbar på att tänka på vardagen, veckan, jobbet och så. Funkar.
Tänker lägga ner de där korkade ojjagär30ochharingenfamiljochärtypstammisutevadpinsamt - tankarna.
Ska sluta störa mig på plumpa kommentarer.
Folk tänker sig verkligen inte för ibland. Suck.


SD-dejten messade idag och ville fika. Jag ska träna så det gick ju inte.
En annan dag.

Telefonkillen har dock inte hört av sig. Stackarn. Jag skrämde honom med mitt röriga.
Har inte bestämt mig för om jag ska skicka ett mess.
Typ för att säga att jag inte dog. Att det är lugnt.
Fast jag vet ju inte ens om jag vill träffa honom.

Att leka med elden blir dock mer och mer roligt för varje dag. Ska nog fortsätta med det.
Man blir ju varm av eld.

Kommentarer
Postat av: nollniotolv

Killar är tydligen sjukt bra på att "styra" sin tillvaro och förtränga känslor men när det sedan kommer till stycket och det har gått några år, poppar det upp igen och de tär då de knackar på dörren. Har varit med om det alldeles för många gånger. Men då har jag ju gått vidare. Det kanske är bättre att älta tills man spyr på sig själv och faktiskt GÅ vidare (någon gång) än att bara lägga locket på.

Ja, det är skönt att värma sig framför elden. Man ska bara akta sig så man inte faller in i lågorna.

2008-01-09 @ 19:16:22
URL: http://nollniotolv.blogg.se
Postat av: M

Killar verkar inte har ngn som helst separationsångest och det är mer än en gång som man själv har velat fortsätta att hålla ngn slags kontakt, men de har vägrat.

Som nu. Igen. Han bara stängde av, och för en gång skull har jag bestämt mig för att göra likadant. Kan han bli iskall och slänga bort mig som ingenting så gör jag detsamma! I h*vete heller att jag tänker sitta och deppa över ngn som Honom! Magistern verkar dock ha lite mer folkvett, och det är väl skönt att ni kan hålla ngn slags kontakt. Jag blir väldigt nyfiken på den där Elden..;-) Får vi ngn mer info snart eller tänker du behålla det för dig själv? Kul med lite sms-uppvaktning förresten!

2008-01-09 @ 21:35:26
Postat av: Zinnie

nollniotolv: Ja undra vad som är bäst. Hur som så ska jag må bra nu iaf. Så det så.
Ska akta mig, lite bara...;)
-
M: Vistt är det sjukt. Även fast du bestämt dig för att klippa så retar man sig på han han klippte med. Irriterande, men kanske lika bäst?
Jo det är skönt med kontakt - det är det, kanske därför jag svarar. Känns lugnare med den nu. vet iaf att jag INTE vill ha tillbaka honom. Det är en bra känsla, den kommer för dig med.
Ang elden...ja, hm, vi får se, vi får se...
Kram till dig M

2008-01-10 @ 22:18:02
Postat av: Astriid

Du verkar få vardagen att funka genom att tänka så där klokt. Bra jobbat :) Och angående "jag är 30 och..." så är det modernt (har vi bestämt) att vara precis som du ;)

2008-01-11 @ 09:31:16
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Bara en tjej...

Bryt! Finns ingen mening att skylta framför näsan med saker man inte kan få.

2008-01-11 @ 10:09:34
URL: http://baraentjej.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback