Åka igen

Då är det dags för mig att dra igen då.
Fy vilket flängande det är på mig.
Usch vad lite jag har ledigt.
Eller jävlar vad skönt.
Och jag älskar mitt jobb. På sommaren.

Kompiskillen och jag messade lite igår.
Allmänt mest.
Men han svarar direkt.
Bra.

Blond messade.
Skrev en massa sött och trevligt om vår resa och avslutade med att han såg fram emot vår andra dejt.
Eh.
Hm.
Hade liksom ingen utväg.
Var ju tvungen att berätta.
Att jag inte ville träffa honom.
Bestämde mig för att inte syssla med en massa löjliga omsrkivingar.
Och inte ge honom falskt hopp.
Så jag skrev rakt av:

Tack. Det blir tyvärr ingen andra dejt. Men ta hand om dig / Zinnie


Kompis D tyckte att jag var alldeles för hård.
Killkompis M tyckte det var bra.
Kompis A tyckte nog det var bra med.
Sen kom svaret.

Lycka till med singellivet.

Här tvärvände D:s åsikter. Haha.
D tyckte direkt att jag skulle ta en pusskort med killkompis M och skicka med texten: Inte så länge till...men tack.
Hon tyckte han var dryg.
Kompis M höll såklart med.
A tyckte inte jag skulle skicka.
Jag skickade inte.
Fast det hade varit roligt.

Vet inte om han menade att vara dryg.
Kunde ju svarat, ja mitt singelliv går bra.
Jag låg igår.
Det var bra.
Dessutom dejtar  jag ytterligare en kille.
Så singellivet är finfint.
Lycka till själv.


Fast äh.
Jag orkar inte bry mig.
Han får gärna bli lite stött om han vill det.
Herregud. Vi dejtade en gång.
Gå inte i taket bara.

Men som sagt.
Nu drar jag igen.
Tillbaka nästa fredag. Kväll.
Hoppas att ni har har det bra tills dess.
Och att solen skiner lite på er här.
För på mig kommer den att skina.
YES.

Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Han blev nog bara sådär besviken man kan bli ibland. Många blir fräsiga då.

2008-07-10 @ 09:12:59
URL: http://louraverise.blogspot.com
Postat av: Douglas

Tycker ditt SMS var klockrent. Inte alls taskigt på något sätt, utan snarare så tydligt att ingenting kan missförstås. Bra !



Är inte så säker på att han menade med att vara dryg heller i sitt svar, men oavsett vad tycker jag det var bra att du inte skickade något drygt tillbaka. Moget :=)



Må solen skina på dig närmsta veckan !

Kram

/Douglas

2008-07-10 @ 10:01:32
URL: http://eeyau.blogspot.com/
Postat av: Emm

Ha det underbart!!!!!

2008-07-10 @ 10:12:44
URL: http://emmsdesign.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Lousie: Förmodligen blev han det och det får man ju bli.

-

Douglas: Tack. Ja jag hade aldrig skickat nåt drygt tillbaka. Fast ibland är det kul att leka lite med tanken... Men ja som sagt, han blev väl besviken, så det var väl tur att jag var rak och sa som det var.

Sol sol sol here I come =)

Kram

-

Emm: Tack!! Jag ska. Kram

2008-07-10 @ 13:27:28
Postat av: Astriid

Det var väl jättebra skrivet, det finns ju inte så många bra sätt att säga det. Bra där! Och sen behöver du väl inte tänka så mycket på hans svar.. Han kanske bara menade just: lycka till?



Haha, jaja. Nu sitter du på ett plan eller är redan på plats ;) Ha det toppen! Kraam!

2008-07-10 @ 20:44:42
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Strawberry Milkshake

You rock! Fan det var ju skitbra skrivet. Hellre ett klart och tydligt besked an nat luddigt som kan tolkas i evighet. Ha en bra helg!

2008-07-11 @ 16:18:32
URL: http://blondisthenewsmart.blogspot.com
Postat av: Latja

Bra skrivet. Är stolt över dig =)

Hälsa solen.

2008-07-13 @ 23:35:45
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback