Dejtrapport

Jo det var trevligt.
Blev inte värsta middagen.
Jag var inte så sugen på det.
Men väl minigolf och biltur.
Det var jättetrevligt och han är mycket lätt att umgås med.
Jag kände mig liksom bekväm.
Men ja.
Vet inte om det finns mer.
Vet att man inte ska döma ut för fort.
Vet att man ska ge en chans.
Och jag ska det.
Ge det en chans.

Men.
Tyvärr.
Så brukar den där första känslan vara rätt.

Det känns liksom inget mer.
Inget nervöst.
Inget stort leende på mig efteråt.
Utan mer.
Ja trevligt.
Suck.
Så ja. Vi får väl se.
Men jag har inga större förhoppningar på det.

Däremot har jag en fikadejt imorgon.
Men Sd killen.
Jag är en sån dejtslampa.
Ha.

Förresten så var jag och lunchade med Magistern idag.
Vi gick på stan en sväng och bara umgicks.
Det var bra.
Att vi kan vara bra kompisar.
Jag gillar att umgås med Magistern.

Nu är det snart fest.
Och jag kommer att bli sjukt snygg i min nya klänning med mina bruna ben.
Vem vet.
Dejtslampan Zinnie kanske fixar ytterligare en dejt ikväll.
Hehe.

Kommentarer
Postat av: Latja

Yes! Slampa på ordentligt ikväll =)

2008-07-05 @ 17:47:08
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/
Postat av: Astriid

I like the new word :D You go dejtingslampan! Dejt on ;)



Tråkigt att det kändes så, och ja. Den första känslan brukar stämma. Eller inte.. Fan vad svårt. Han kanske inte bor en massa mil bort iaf?



Skönt att du och magistern kan umgås :)

2008-07-05 @ 21:28:05
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Hanna

Men åh! Bitch jag är avundsjuk på dig...

2008-07-06 @ 11:31:57
URL: http://hannassecrets.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Latja: You know, I will. Eller jag gjorde. Haha.

-

Astriid: Ja det är jätteskönt att vi kan umgås. Jag mådde bra av det. Jag tror han gjorde det med.

Nej inga mil bort, men känslan ja - den stämmer nog tyvärr. Men jag gråter inte över det....hehe.

-

Hanna: Ja visst är jag en bitch ;)

2008-07-06 @ 15:17:40

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback