Dejtslampa

Japp dejtslampa var det.
Så in i bomben.

Har ju som sagt min fikadejt ikväll.
Sdkillen.

Sen så skulle ju jag vara snygg i min klänning igår.
Och det var jag.
Så visst blev det en dejt till.
Fick ett mess idag.
Från en kille jag träffade igår.
Observera inget hångel.
Inget ens i närheten.
Jag bara log och var ljuv.
Pratade lite.
Sen bad han om mitt nummer.
He.

Så efter fikan så blir det film.
Undra vad jag ska kalla honom.
Han var visst kompis med en kompis kille.
Världen är såå stor.
Han får heta kompiskillen.

Sen träffade jag ju så klart Blond ute med.
Var nog lite kall.
Men lovade honom en andra dejt.
Om nån vecka sisådär.
Är nog inte så värst intresserad där.
Alls. Faktiskt.

Men alltså summa sumarium.
Jag dejtar tre killar nu då.

Utan att ens ha hånglat det minsta.
Herregud.
Hur gick det här till?
Men lite kul är det, eller hur?

Och en stolt dejtslampa.
Det är jag.
=)

Kommentarer
Postat av: Astriid

Skitcoolt juh ;) Du dejtar som amerikanerna nu jag tror, hihi :)



Du verkar ju kunna tas med dom alldels utmärkt!

2008-07-06 @ 15:28:18
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Douglas

Haha kan vi kalla det "ketchup-effekten" för att prata innebandyspråk :=) ??



Så länge allt är på den här nivån är det väl ok ? Om inte annat kan det alltid vara nyttigt att känna fler personer av det motsatta könet, så du inte bara har tjejer att bjuda nästa gång det är fest.

2008-07-06 @ 18:48:33
URL: http://eeyau.blogspot.com/
Postat av: Louise

Man är bara slampig om man ligger med flera samtidigt, du har god säkerhetsmarginal ;-)

2008-07-07 @ 09:13:06
URL: http://louraverise.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Astriid: Japp jag gör som amerikanerna. Ha.

-

Douglas: det kan vi lätt kalla det för. Herregud. All ketchup på en gång.

Ja det är faktiskt på en skyrre nivå nu så.

-

Louise: Ja isf har jag det. Här har det inte legats på länge. För att använda ett gammalt Glimrauttryck så har jag ett helt gäng älgar på min balkong.

2008-07-07 @ 12:35:42

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback