Kompiskillen

Dejt två avklarad.
Två filmer och lite mys i soffan.

Helt ok.
Kompiskillen är mer manlig.
Mycket fin kropp.
Lite mer attityd än SDkillen.
Gör mig mer osäker.
Typ en sån jag brukar falla för.
Som det går åt skogen med sen.
Fast jag måste erkänna.
Jag blev helt klart attraherad av honom.

Hm.
Ledsen Blond.
Det blir nog ingen mer dejt för oss.

Nu står det mellan SDkillen och kompiskillen.
Får se om kompiskillen hör av sig.

SDkillen har hört av sig.
Jag är en fin och trevlig tjej.
Japp.

Två helt olika slags killar.
Båda intressanta på sitt sätt.
Hm.

Spänningen stiger.
Vad ska hända nu?


Jag tänker iaf låta dem höra av sig.
Så får vi se.
Som sagt.
Que sera sera.

Kommentarer
Postat av: Astriid

Vad fan då. Är det bara dom gamla vanliga skitstövlarna som gör oss osäkra som vi blir attraherade av? Kanske är så..



Som du skiver, låt dom höra av sej och ta det easy.. ;) Blir ju kalas!

2008-07-07 @ 10:06:48
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Astriid: Ja varför är det så? Varför dras jag till dem som gör mig osäkra? Why Why Why??

2008-07-07 @ 12:39:23
Postat av: Victoronia

Spännande..följer fortsättningen med stor nyfikenhet :)

2008-07-07 @ 19:45:56
URL: http://victoronia.blogg.se/
Postat av: Zinnie

Victoronia: Ja visst är det lite såpa, film över det hela? Kan jag behöva. Fortsättning är redan uppdaterad. =)

2008-07-07 @ 21:44:17

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback