Life is life

Semestern var bra.
Det var varmt.

Jag är brun.
Vi drack en massa strawberry daiquiri.
Jag har inga pengar kvar.
Och jag blev uppvaktad en massa.
Kan hända att jag hånglade lite.
Man vet ju aldrig med slampor som jag.
Det är hur som konfidentiellt.
What happens in...stays in...
Bra för egot igen i alla fall.

Surt att komma hem till regn bara.
Fast jag har varit sjukt bortskämd den här sommaren.
Av de fem veckor jag varit ledig så har jag varit i utlandet i tre.
Rätt ok.
Men nu tycker jag en himla massa synd om mig för att jag inte har något att göra på tja två dagar.
Sen åker jag till västkusten.
Blir fint.


Kompiskillen ja.
Han svarade inte.
Vad fan.

När jag var iväg skrev jag ett mess.
Om hur solen sken, hotellet var bra osv.
Jag avslutade med att det vore roligt att ses när jag kom hem.
Han svarade direkt.
Skrev att jag skulle njuta och att vi ses när jag kommer hem. Kram.
Trevligt tänkte jag.
Messade när jag kom hem. I lördags.
Inget svar.
Nähä.
Messade i söndags.
Skrev något om att det var nu han skulle svara och föreslå film typ.
Han svarade att han var i Halmstad.
Att det var kul och att han var trött.
Jag frågade hur länge han skulle vara där.
Svaret kom.

Vet inte. Ska spela golf i några dagar.
Beror på vädret. Trött på regn. :(

Inget mer.
Inget om vi ses när jag kommer hem.
Inget kram.
Inget alls mer.

Nä du.
Här messas det inte mer till kompiskillen.
Han får vackert höra av sig när han kommer hem.
Vilket jag tvivlar på att han gör.
Messar alltså.
Tönt.

Men jag har förtröstan.
För snart kommer ju SDkillen hem från Norrland.

Hoppas hoppas att han kommer innan jag hinner dra igen.
Annars blir det svårt med dejt de närmsta 2,5 veckorna.

För först blir det västkusten som sagt.
Sen en vecka på Öland.
Snacka om att utnyttja sina 8 veckors semester.
Synd om mig va?
Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Astriid

Kompiskillen kan gärna sitta i sitt Halmstad med regn och tycka synd om sej själv. Lägg ingen mera energi på honom!



Nu hoppas vi på SDkillen ;) Skönt att semestern var bra :) Tråkigt för oss som inte var med att vi inte får några detljer.. Men bra att du hade det bra och ble uppvaktad. Det förtjänar du ;)

2008-07-21 @ 13:34:40
URL: http://diediedarling.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback