Mys

Ja.
Kompiskillen har nu mera avancerat på listan.
Han visade helt klart dolda talanger igår.
Mystalanger.
Jag trivdes mycket.
Hm.
Han frågade lite försiktigt vad jag skulle göra idag.
Jag svarade lite flytande. Packa.
He.
Ibland gäller det att spela spelet lite smart.
Inte för mycket.
Bara lite lagom.
Han frågade också när jag skulle komma hem från resan.
Mm.

Aj du SDkillen.
Du får inte vara i Norrland för länge.
Annars finns det en chans att jag ryker.
Tur att jag åker iväg en vecka.
Lite distans.

Men (jag älskar det här uttrycket Glimra) älgarna har tokförsvunnit.


Kommentarer
Postat av: Astriid

Men jahaa, berätta nu då! Du får inte hålla allt hemligt medan du är borta nu.. Var det bara mys..eller?? :D Ja, jag är mest nyfiken i stan :P

2008-07-09 @ 12:42:42
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Men Astriid. Har du inte hört uttrycket Älg på balkongen? Världens bästa ju.

Jag var ju jättetydlig med vad jag gjort i och med att älgen hade försvunnit ;)

2008-07-09 @ 18:43:24
Postat av: Astriid

Haha, nää. Det har jag aldrig hört. Har funderat på vad du skrivit om för älgar :P Haha! Men härligt, härligt bruden! Nu vill vi ha detaljerna ;D

2008-07-09 @ 21:39:11
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Ejjeliten

Woohoo. Heja Zinnie!! Nu du bruden. Nu är du glödhet. Och så drar du utrikes och är het där också. Vem vet vad som kommer ske då!!



Kompiskillen är säkert lite skraj att du försvinner en vecka och inte vet vad som händer under den tiden. Låt han vara det! =)



Och ha nu en underbar resa. Kraaam!

2008-07-10 @ 08:05:51
URL: http://ejjeliten.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Astriid: Detaljer alltså. Ja man kan väl säga att han gjorde allt så rätt man bara kan. som tex att han tillbringade cirkus 4 h med att pilla mig i håret, klia mig på armen/ryggen osv. Jag är en sån sucker för det. :)

-

Ejjeliten. Ja heja mig. Ja gud vem vet vad som händer där... Nä på den fronten blir det lugnt. det räcker nog med två på G tror jag ;)

Ja jag hoppas att kompiskillen saknar mig massor. det vore bra.



Ha det bra du med tjejen! Stor kram

2008-07-10 @ 13:24:43

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback