Pirr

Och så har båda dejterna hört av sig idag.
I'm on fire.
Haha.


SDkillen skrev på msn.
Önskade trevlig semester.
Jag och A har nämligen beställt restresa till värmen.
Så det blir sol för mig igen.
På torsdag.
Lyxigt värre.
Men iaf.
Han skulle norrut och hoppades att jag kunde berätta om resan sen.
När vi hade vår andra dejt.
Som han hoppades att jag ville gå på.
Klart jag vill.
Han är ju bara för söt.
Jag blir liksom lite pirrig.

Och funderar på hur det skulle kännas att kyssa honom.
Han är säkert så där mjuk liksom.
Försiktig.
Åh.
Suck.
Min mage.

Sen.
Så kom ett sms från kompiskillen.
Haha.
Han undrade om jag ville se film idag igen.
Då pirrade det med.
Fast på ett helt annat ställe.

Alltså jag skulle så lätt kunna ligga med honom.
My God vilken kropp.
Och jag har en hel flock med älgar på min balkong.
Tänk nu på att jag inte ens har en balkong.
Då fattar ni hur illa det är.
Men.
Tror inte det är bra.
Så jag spelade svårfångad och tackade nej idag.
Varför undrar jag nu.
Jag kunde ju haft en myyycket trevlig natt.
Jaja.
Jag öppnade för film imorgon.
Han skrev att han blev besviken och gärna hade haft mitt sällskap idag.
Spelade såklart också lite svårfångad och sa att han trodde att han kanske kunde imorgon.
Äh.
Klart han kan.
Vi får väl se.

Så.
Pirr blev det.
Men två helt olika.

Det är ju som en dålig romantisk komedi.
Två killar.
Den snälla.
Den charmiga.
En att bli ihop med.
En man vill ligga med.
I filmen väljer de alltid först den de vill ligga med.
Men sen vinner den snälla i längden.
Och de lever lyckliga.
Herregud.
Det är ju Bridget Jones.

Men nu är det ju inte riktigt så svart och vitt.
Jag känner ju inte dem än.
Så båda två får sin chans.
Japp.

Kommentarer
Postat av: Astriid

Bra att du ger båda en chans :) Jag skulle bli halvt hysterisk av att dejta två stycken tror jag :P Fast äh, bara man känner själv att det känns bra så är det ju lugnt :)



Oftast är det så där att vissa vill man ligga med, andra kan man vara ihop med. Tror vi automatiskt att snälla är lamm i sängen? Tänk om dom är helvilda och så har vi aldrig provat? Illa.. :P

2008-07-07 @ 23:19:55
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Ejjeliten

Så där ja! Nu börjar det likna nåt Zinnie.



Först ingenting och nu helt plötsligt 2 intressanta killar att dejta. Riktigt bra jobbat måste jag nog säga. =)



Kram!

2008-07-08 @ 08:28:23
URL: http://ejjeliten.blogspot.com
Postat av: Douglas

Du är ju het som ett strykjärn tjejen :=) !



Kan från en "snäll" killes synpunkt säga att Astriid är ute på väldigt tunn is om man tror att snälla automatisk är lamm i sängen...ha ha ha



Kram

/Douglas

2008-07-08 @ 08:52:19
URL: http://eeyau.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Astriid: Lite halvt hysterisk är jag redan så ja, sammma som vanligt ;)

Ja tänk om det är så, SDkillen kanske är en tiger i sängen? Haha.

-

Ejjeliten: Ja plötsligt händer det liksom. Bara sådär. Poff. Kram

-

Douglas: Yepp, tsst. Skithet. :)

Jaså det är så det är Douglas? Haha bådar gott för mig...

Kram

2008-07-08 @ 09:36:23
Postat av: Astriid

Haha, kan du inte provligga lite med SDkillen då?? Så vi får höra om han är en tiger? ;D Kram!

2008-07-08 @ 18:12:05
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Louise

Ha, underbart! Det kommer bli bra det här, Zinnie! :-)

2008-07-09 @ 09:11:52
URL: http://louraverise.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback