Updejt

Japp.
Och där kom messet.

Från kompiskillen.
Visste ju det.
Hehe.
Inte alls självgod är jag nu.
Nej då.
Skulle jag???
Och idag spelar jag inte svårfångad.
Utan jag åker dit.
Strax.

SDkillen kan jag inte provligga nu Astriid.
Han är ju i Norrland.
Jag får vackert vänta två veckor typ.
Sen kanske vi får svar på frågan om han är en tiger eller inte.
Vem vet.

Tills dess "kollar jag på film" med kompiskillen.
I alla fall ikväll.
Kanske imorgon.
Men inte på torsdag.
För då sitter jag på ett flyg igen.
Men nu.
Slampar jag vidare.

Se upp där ute.
Ciao.


Kommentarer
Postat av: Astriid

Men vad faaan! Bor han där alltså? Jäkla skit då. Men ja, du får prova sen ;) Hihi!



Du kan ju prova kompiskillen så länge, hihi. Känns det så pirrigt finns det ju en liiiten risk att det händer nåt om ni bara ser på film :P Hoppas kvällen blir bra iaf :)

2008-07-08 @ 22:17:37
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Latja

Hahaha =)

You go girl!

2008-07-09 @ 08:18:03
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/
Postat av: Douglas

Haha du funderar på vilken kille du ska välja, själv funderar jag på vilken klocka jag ska ha ?



Känns som att ditt val är lite mer spännande !



"kolla på film"...är ju en klassiker. Tror att någon kommer gå omkring med ett stort smile idag :=)



Kram

/Douglas

2008-07-09 @ 09:57:00
URL: http://eeyau.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Zinnie: Ja kvällen blev ju som sagt bra, hm. Nä han bor i huset brevid mig (en granne...hehe), han är där på semester.

-

Latja: Go Zinnie. =)

-

Douglas: Ja det är just nu en angenämt val.

Mitt leende: =))))(Japp det är stort.)

kram

2008-07-09 @ 11:28:13

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback