And it hurts with every heartbeat

Ibland är det som om han känner det på sig.
Genom luften liksom.

När jag behöver det.
Lite läskigt.

Kände mig tom igår.
Trött.
Rastlös.
När man landar hemma igen.
Från den där låtsasvärlden en resa är.
Ville att saker skulle hända.
Kände mig förvirrad kring vad som hänt under veckan.
Messade kompiskillen. Som vi hade bestämt.
Han svarade inte.
Det kröp i hela mig igår kväll.
Tårarna kom.

Varför vet jag inte.

Då.
När jag ligger där i soffan.
Med tårar på kinderna.
Plingar det till på msn.

Jag har tråååkigt.
Jag meeeed. Tråkigt. Rastlös och trött - jobbig kombination.
Då skulle ju du bli ompysslad.
Jo. Du är snäll.
Är jag?
Ja.
Tack.
Usch mina lungor. Jag borde sluta röka. Funderar på det till hösten.
Ja det skulle jag verkligen vilja att du gör.
Jobbigt bara.
Jag kan hjälpa dig. Med vad som.
Mm. Blir jobbigt på fest bara.
Men då får man.
I så fall.
Vilken vecka. Jag är en hemsk människa.
Ibland. Oftast inte.
Inte?
Nä. Du har dina mjuka stunder.
När då?
Som när vi har varit på tu man hand. Då har jag sett dem.
Och de är?
När du sover. Då är du söt. Och andra stunder med.
Mm.
Ja jag känner dig.
Ja jag vet.
Ja jag vet att du vet.
Skönt när det är så.
Vi kan varandra rätt bra.
Ja jo eller vi vet ju inte allt om varandra.
Nej inte allt som händer rent fysiskt. Nu menar jag att du känner människan mig.
Ja det gör jag.
Sen vad jag gör nu spelar ju ingen roll.
Nä.Men nu ska jag sova.
Dags att bli söt.
Ja. Godnatt.
Godnatt. =)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.
Fan.
Om jag kunde skulle jag bli kär i Elden och leva med honom resten av mitt jävla liv.
Och jag tror att vi skulle vara lyckliga.

Kommentarer
Postat av: Ejjeliten

Välkommen hem! Ja du, det där var verkligen sött! Men kompiskillen svarade alltså inte? Hmmm. Dåligt av honom.



Och resan? Hur var den?



Kram!!

2008-07-20 @ 10:11:18
URL: http://ejjeliten.blogspot.com
Postat av: Astriid

Om den ändå vore så lätt.. Varför blir man inte kär i dom bra? Dom man vill bli kär i? :/



Kompiskillen kan stoppa upp nåt, vilken tönt! Och jag måste instämma med ejjeliten här, hur var semestern?? :) Kram!

2008-07-20 @ 16:48:48
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Latja

Välkommen hem.. igen =)

Håller med astriid, varför ska det va så svårt att falla för de där bra killarna.

Jag tror faktiskt att vi är skiträdda för dem, de skulle ju kunna få oss att hamna i något seriöst, långvarigt förhållande. Gulp!

2008-07-20 @ 22:35:34
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/
Postat av: Douglas

Kompiskillen är bara att dumpa. Respektera dig själv och låt ingen behandla dig utan respekt heller, typ skita i att svara på SMS. Grabben behöver växa upp.



Haha tror Latja slog huvudet på spiken när det gäller varför tjejer ofta inte faller för "bra" killar :=)



Kram

/Douglas

2008-07-21 @ 11:15:24
URL: http://eeyau.blogspot.com/
Postat av: Astriid

Jag måste instämma med Latja här. Vi är tokigt rädda för nåt seriöst :S

2008-07-21 @ 11:33:24
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Ejjeliten: Ja han är ju söt. Elden. Fan. Semstern var bra =)

-

Astriid: Jag önskar önskar verkligen att jag kunde bestämma det. Då skulle jag vara tokkär i Elden. Lätt.

-

Latja: Ja jag vet inte jag. Jag är inte rädd för något seriöst. Tvärtom. Skulle gärna skaffa hus och nä inte hund då (luktar illa)- men allt det andra. Jag får det bara inte att kännas rätt. Undra om man har för stora krav på att det ska kännas just rätt?

-

Douglas: Japp kompiskillen. Nä.

Hm ja det där med bra killar, det är nog svårare än så.

-

Astriid: Se mitt svar till Latja.

2008-07-21 @ 12:34:11

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback