Tillbaka

Hej.
Då var man hemma igen.
Kom egentligen i helgen. Men har inte hunnit innan.

Vilken rolig resa.
Men skönt att vara hemma igen.
Mammor är bra.
Men ja, när man är så nära så tjafsar man också.
Så blir det.
Fast kul hade vi. Jätte.

Och när jag dimper ner i Sverige igen så har det hänt massa här.
Både underbara M och A har träffat killar.

Jättekul.
För dem.
Jaha. Ensam kvar då. Tänkte jag.
Ego att tänka så?
Nje. Tycker jag inte.
Det är ju inte så att jag inte är glad för deras skull.
Utan mer orolig för min skull.
Ego ändå då kanske.

Men ja.
Det kanske löser sig för mig också.
Vi får väl se.
Hann nämligen med att gå ut i lördags.
Träffade en kille. Vi kallar honom för ja. Hm. Blond kanske.
Ja det passar.
Hängde med honom.
Gick dock hem själv.
Ska på dejt på fredag.
Fick en inbjudan. Mycket trevligt.


Fast.
Jag vet ju inte vem han är.
Hoppas att han är som jag tror.
En bra kille.
Lite svårt att skaffa sig ett vettigt intryck på krogen.
När man dessutom har druckit en hel del mousserande.

Vet ni vad det sjuka var med Blond?
Jo att vi är rätt lika. Till utseendet alltså.
Lite knäppt.
Det var en som frågade oss om vi var syskon.
Uh.
Det är vi ju inte.

Joho.
Dejt på fredag då.
Ojoj.

Kommentarer
Postat av: Ejjeliten

Åh vad skoj med dejt! =) Håller tummar och tår att han är en bra kille. Men ensam är du ju inte. Du har ju mig. Hihi ;-)

2008-06-30 @ 17:38:57
URL: http://ejjeliten.blogspot.com
Postat av: Latja

Här går det minsann undan för en del ;-) Men skoj låter det verkligen. Välkommen hem.

2008-06-30 @ 18:11:37
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/
Postat av: Linda

Välkommen hem! Lycka till på dejten! kram

2008-06-30 @ 19:24:37
URL: http://frozenstrawberry.blogspot.com
Postat av: astriid

Välkommen hem!!



Och vadå ego? Du säger ju att du är glad för deras skull, det tror vi på :) Men är klart att man är rädd för att man ska bli ensam kvar lixom.. Gaah! Mardrömmen, alla ens vänner skaffar och inte jag. Det värsta är när ens "supersingelvänner" skaffar sej, panik!



Hoppas blonddejten blir bra. Kan lugna dej med att min kollega trodde att grannen och jag var syskon. Känns ju inget bra att höra, men vad fan. Skit i det! Vet flera som hört det :P Man kanske bara trivs ihop och folk är avundsjuka? Hmm.. Hoppas på att det inte var för mycket mousserande i ditt huvud så han är lika fin på fredag :) Ha det fint!

2008-06-30 @ 19:56:15
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Douglas

Sällar mig till skaran som önskar dig välkommen hem ! Äh alkohol och krogen är väl en kombination som aldrig har lett in en på konstiga stigar...



Hoppas allt går bra för dig. Ha det toppen !

2008-06-30 @ 21:59:09
URL: http://eeyau.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Ejjeliten: Haha vad skönt att veta att jag har dig =)Tack.

-

Latja: Jo ja, vi får väl se vad som händer. Lite skeptisk är jag nog.

-

Linda: Hej och tack!

-

Astriid: Ja det är ju den där paniken som kommer krypandes en aning. Hoppas också att blonddejten går bra och att jag inte går på dejt för att mina vänner är upptagna. Hm.

-

Douglas: Vad kul att du är tillbaka. Long time, no see - var har du varit?

Alkohol och krogen ja - hm, kan hända mycket.

2008-07-01 @ 08:48:21
Postat av: Emm

Underbar start på hemkomsten!

Lycka till :-)

2008-07-01 @ 17:14:07
URL: http://emmsdesign.blogspot.com
Postat av: Douglas

Kul att vara tillbaka också. Har rest en del och efter det har jag helt enkelt prioriterat andra saker. Men nu ska jag försöka hålla liv i bloggen i allafall.



Kram

/Douglas

2008-07-01 @ 20:27:16
URL: http://eeyau.blogspot.com/

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback