Bra sex

Har funderat lite på det där med bra sex. Vad gör att det blir bra liksom?
Alla har vi säkert fått frågan.
Var det bra då?
Sen svarar man.
Ja.
Eller
Nja, nej.
Eller.
Fy fan.

Ja vad gör bra sex då?
Vet att vi diskuterade det i någon blogg för ett tag sen.
Att man skulle ha en sexradar liksom.
I Citykillens blogg tror jag.
Att man skulle få reda på om man var sexuellt kompatibla. Innan liksom.
Innan man testade.


För vissa kan man inte ens ta i.
Varför är mig en gåta.
Har hänt flera gånger att jag träffat killar. Som jag tyckt bra om. Varit intresserad av. Tyckt varit snygga.
Och sen.
Uh.
Knappt kunnat hångla.
Då blir det i och för sig inte så mycket sex.
Man kommer inte ens dit.

Sen finns de där som är så självfokuserade att de knappt ser vem de har framför sig.
Det är avtändande.
In och ut sex.
Nä dåligt.
Skaffa en uppblåsbar säger jag bara.

Total omedvetenhet om det egna könets storlek.
Inget bra heller.
Varken för liten. Eh har du börjat?
Eller för stor. Herregud, det där var mina lungor ja.
För liten är nog nästan värst.
Ja jag är ledsen.
Men storleken spelar faktiskt en viss roll.
Känns den som en prinskorv så ja.
Då funkar det sådär. För mig i alla fall.

När jag får bestämma. Ja då brukar det bli ganska bra.
För mig.
Eftersom en fördel med att vara 30 är att man känner sig själv.
On top.
Då funkar det alltid.
Men ja.
Det går liksom. Men behöver inte vara himlastormande.
Mer skönt typ.
Fast inte illa.

Men när jag får göra allt själv. Nä inget bra.
Jag vill ju ha en man. Som tar för sig.
Men som låter mig ta för mig
.

Sen finns det de som kan vad de gör.
Har varit med om det riktigt rejält en gång.
Han kunde sina grejer.
Sex gånger på raken.
Och jag var inte ens on top.
Ojoj.
Borde gift mig med honom.

Fast det häftigaste är ändå när man verkligen vill ha varandra.
Som snyggsnyggingen.
Som jag inte ens låg med.
Men som bara ja, åh.
Attraktion så inte i helvete kallas det nog.

Hm.
Tror faktiskt att det är så att man är sexuellt kompatibel med vissa.
Att det finns en skala där. Hur mycket det är.
Vissa är ens motpol. Man stöts bort. Inte meningen.
Kanske skulle blivit fula barn?

Andra funkar det ok med.
Man blir nöjd. Kan ha mer sex. Kan lära sig och bli bättre.
Men det sprakar inte.

Sen finns det några få där det blir fyrverkerier direkt.
Det smäller om det redan innan.
Det är rätt häftigt.
Jag vill gifta mig med en fyrverkeriman.
Tror att vi skulle få vackra barn.



 


Kommentarer
Postat av: Suntui

"Jag vill gifta mig med en fyrverkeriman.
Tror att vi skulle få vackra barn."

Så poetiskt! Skulle kunna vara en del av en refräng.

Mer fyrverkerimän åt kvinnorna tack, det finns alldeles för få där ute.

2008-03-27 @ 14:22:37
URL: http://suntui.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Kanske ska skriva en låt om min fyreverkeriman.
Mm. Mer såna åt folket. Eller screw folket, mer såna åt OSS.

2008-03-27 @ 18:45:03
Postat av: M

Attraktion är skithäftigt och när den håller hela vägen är det fantastiskt. Hade ett ganska kort förhållande med en kille för 1,5 år sen och jag lovar att det slog gnistor när han tog i mig och resten..wow! Tyvärr var vi inte kompatibla någonannanstans...och jag har inte upplevt ngt lika starkt efter det. Hmm. Det har iofs varit väldigt schyst efter det också, men aldrig på den nivån. Nästan jobbigt att veta hur fantastiskt det kan vara.

Fick f.ö. ett till sms från D idag. Tror att han skulle kunna nå upp till fantastiskt.;)

2008-03-28 @ 13:25:54
Postat av: Astriid

Jag älskar fyrverkerisex, eller mindblowing sex som jag skrivit nån gång. Har bara träffar 3 såna. Jag har varit lite småberusad men fått män som tar för sej, bokstavlingen TAR MEJ BAKIFRÅN. Låter mej göra mitt och är en man i sängen. Det är fan underbart! Men konstigt att det kan bli så när man inte känner nån.. När man skakar i benen efteråt, när man nästan svimmar.

Det värsta är att man bara vill ha mer, mer, mer! Skavsår existerar inte längre.. Sätt på mej bara!

2008-03-28 @ 22:39:38
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Kanonkille

Bring on the fire works.

2008-03-29 @ 03:26:11
URL: http://www.kanonkille.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback