Ett sånt där meningslöst inlägg igen

Jag och mina vita converse gillar inte att det snöar.
Min nya tunna vårjacka gillar inte det heller.

Så det kan sluta snöa nu.
TACK.

Mamma och bror kommer snart.
Blir mysigt.
De stannar här i min gigantiska lägenhet ända till söndag.
Vi kommer typ att gå på varandra.
Undra om jag får ett påskägg?
Kan man få det när man är över 30?
Vill ha ett med mycket saltlakrits i.
Hårda salta.

Elden pockar på.
Jao.
Det som händer händer väl.
Sluta tänka så jävla mycket ska jag.
Men det lär nog ge sig snart.

Sen måste jag hitta en bra förklädnad.
Shit tänk om jag är busted med min blogg?
Jag skulle välja en peruk med långt svart hår.
Sen svarta glasögon.
Har alltid undrat hur det känns att ha långt svart hår och svarta glasögon.
Kanske blir kul.
Lite Cher över det hela.

Men sluta snöa kan det väl i alla fall göra???

Kommentarer
Postat av: Miia

Jag vill också ha vår nu. Nu, nu, nu!
Jag vill också ha ett par vita converse... såå snyggt! Men som du skriver, inte det bästa vädret för såna skor nu..

2008-03-21 @ 15:38:07
URL: http://miiakarppinen.blogg.se
Postat av: Linda

Jag satt ute i solen och rensade lite ogräs på min lilla uteplats förra söndagen..... Fick en chock när jag vaknade på månadagen...... hade ju precis börjar planera vad jag skulle köpa för fröer ocg plantor........... jag vill OCKSÅ ha vår... ska man behöva flytta alla månader ett kvartal ungefär, så att man får snö vid jul osv???? Kram

2008-03-21 @ 19:34:15
URL: http://frozenstrawberry.blogspot.com
Postat av: Astriid

Nä, converse gillar inte snö..

Hoppas du får en fin helg med mor och bror :) Kram!

2008-03-22 @ 15:30:25
URL: http://diediedarling.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback