Gagnef

Ja fy vad dålig jag varit på att uppdatera de senaste dagarna. Skäms på mig.
Jag har ju varit fullt upptagen med att gå i mina nya converse.

Lite klämmer de. Men bara lite.
Snart så är det helt perfekta.
Och fundera över om jag väljer rätt.
Kryptiskt. Jo.
Elden ni vet.
Men funderar gör jag. Så det knakar.
Nu lämnar vi det.

Ölen i fredags slutade i sen kväll.
Verkade som en jättebra idé när jag och kompis A kom på det efter tredje eller var det fjärde ölen?
Se var det inte en så bra idé.
Inga snygga killar ute i Gagnef en fredagskväll.
Man skulle bo i Stockholm.
Större utbud.
Fast blir det bättre då?
Det är ju här mina vänner vännerna finns.
Det är ju här jag tränar och tränar med mitt lag.
Det är ju här jag gillar mitt jobb.
Egentligen gillar jag en sån här lagomstad.
Inte för liten. Inte håla.
Men inte storstad som Stockholm.
Vad skulle jag göra i Stockholm egentligen?
Förutom att gå ut oftare.
Och se snygga killar oftare.

Hm.
Skulle vara bra om det hände något kul på lördag.
Då blir det fest.
Efter bussåkandet fram och tillbaka med laget.
Kanske en snygg kille.
Eller två?
Förresten ska Magistern ut med.
Inte så bra.
Sist störde jag ihjäl mig på att han var ute.
Fattar inte varför egentligen.
Men jag gjorde det.

I alla fall.
Snart helg igen ju.

Kommentarer
Postat av: Astriid

Men det är väl inget konstigt att du stör dej på att han också är ute samtidigt.. Man blir ju lixom hindrad. Eller jag skulle känna det så iaf! Han ser vad du gör.. Du ser vad han gör.

Härligt att conversen verkar passa damen :D

2008-03-11 @ 23:51:16
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Suntui

Du var inte nådigt optimistisk. "Snart helg igen ju".
Underbart ändå. Och när jag tänker efter så känns det faktiskt som om helgen är här snart igen.

2008-03-12 @ 00:28:22
URL: http://suntui.blogspot.com
Postat av: Citykillen

"Egentligen gillar jag en sån här lagomstad. Inte liten. Inte en håla"

Gagnef
Folkmängd(2000) 1 154
Area(2000) 240 hektar
Landskap Dalarna
Län Dalarnas län
Kommun Gagnefs kommun
Församling Gagnefs församling

Jag vill inte vara dryg ännu en gång, men borde inte en folkmängd på 1154 personer räknas som en stad mindre än en "lagomstad"?

2008-03-12 @ 22:29:22
URL: http://www.citykillen.se
Postat av: Zinnie

Astriid: Ja det är ju så. Suck. Träffade honom igår också. Överallt, överallt.
Japp jag är kär i mina converse.
-
Suntui: Ja men. Så är det ju. Och nu är det torsdageftermiddag. Jättesnart helg
betyder det.
-
Citykillen: Jag vill inte vara dryg men...suck...
Du är så rolig.
Troligen bor jag i just Gagnef.
Skulle inte passa min hemliga låga profil att avslöja min hemstad...

Dessutom är Gagnef ett coolt namn på en stad, håla eller vad det nu är.

2008-03-13 @ 16:37:19
Postat av: Citykillen

Vafan. Ljuger du om din stad eller???????

Jag ska aldrig mer läsa din blogg.

2008-03-13 @ 17:44:11
URL: http://www.citykillen.se
Postat av: Zinnie

Ljuger gör jag inte. Skulle aldrig ljuga om att jag ljuger men heller inte säga att jag inte ljuger. Det är faktiskt sant.
Jag bara lånar Gagnef lite. De kan behöva publiciteten.

Klart du kommer läsa min blogg. I know u like me.
Puss.

2008-03-13 @ 18:55:09

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback