Ledsen

Känner mig ledsen nu.
Det bara kom över mig.
Att ingen är här.


Är trött efter träningen.
Orkar inte göra mat.
Borde äta.
Måste äta.
Jag är ju hungrig.
Vill berätta det för någon.
Vill att någon frågar vad jag vill äta.
Masserar min nacke lite.
Fixar den där maten.
Säger att jag orkar.
Undrar hur träningen gick.
Undrar vad vi ska göra imorgon.
Om vi ska laga mat eller hitta på något.
Säga till mig att jag borde gå in och duscha nu.
Klaga på att min träningsväska ligger utspridd på hallgolvet.
Påminna mig om att hänga tvätten.

Men jag är nog jobbig.
Svår.
Måste vara nåt med mig.
Tänker mycket men säger det inte.
Hon har nog annat. Tänker nog folk.
Men jag har ju inte det.
Jag har inget jävla annat.
Försöker bara hålla mig sysselsatt så jag slipper känna som jag gör nu.

Skit.
Skit.
Skit.

Jävla fan helvetes skit.

Hjälpte inte att svära.
Känner mig fortfarande ledsen.
Kanske går över imorgon.


Kommentarer
Postat av: Emm

Det går över.
Men jag vet precis hur du känner det...

Suck

2008-03-14 @ 09:34:13
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Strawberrymilkshake

här sitter jag och känner mej precis likadan. man kanske skulle göra sej av med fasaden lite så att folk förstår att man är sårbar och vågar fråga?

2008-03-14 @ 14:43:14
URL: http://blondisthenewsmart.blogspot.com
Postat av: Ejjeliten

KLart det går över. Idag är det ju fredag! Helg! Tjoho! Upp och hoppa och skutta och njut av livet. Massa stora kramar!! Har du hittat Douglas????

2008-03-14 @ 16:55:12
URL: http://ejjeliten.blogspot.com
Postat av: M

Man har sina låga dagar, ibland perioder, men det brukar ju alltid gå uppåt igen efter ett tag. Det är skit att känna sig ensam.

Hoppas du får en skön helg och att du snart är på topp igen. Kramar!

2008-03-14 @ 20:26:00
Postat av: Suntui

Känner igen mig. Oftast brukar de där känslorna dyka upp på söndagar hos mig. De går över lika säkert som att de kommer tillbaka.

Kram på dig. Hoppas helgen är snäll mot dig i övrigt.

2008-03-15 @ 18:28:03
URL: http://suntui.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Emm: Hoppas det går över snart.
-
Strawberry: Jag jobbar på det, men fan vad svårt det är. Svårare än man tror.
-
Ejjeliten: Ja jag gjorde mitt bästa för att göra helgen bra. Men icke.
Nej Douglas är puts väck. Så himla tråkigt.
VAR ÄR DU DOUGLAS???
-
M: Ja till nästa helg så har det vänt. Det känner jag på mig. Eller hoppas på iaf. =)
-
Suntui: Tack för dina snälla ord. Blev ingen snäll helg mot mig, men ja. Jag lever ju iaf.

2008-03-16 @ 20:09:26

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback