Påsk jao

Tog lite lov.
Har ju haft besök.
Sen så har jag gjort annat.
Kanske har jag legat. Kanske det.

Men iallafall.
Gillar min familj. Mor och bror.
De gjorde mat till mig.
Och jag var sjukt lycklig för vi vann med laget.
Så där löjligt absurt aplycklig.
Jag var så lycklig att jag hade gjort vad som helst.
Sjukt.

Sen var jag ute med bror.
Ingen vidare bra raggningstaktik.
Vara ute med sin bror.
Men kul var det.

Sen är det rörigt i mitt huvud.
Så rörigt att det fan går sönder sanrt.
Vet knappt vad jag gett mig in på.
Ena dagen vill jag. Andra inte.
Men ligga vill jag alltid.
Det gör mig till en elak person tror jag.
Eller kan göra.
Hatar att jag inte kan skriva om det.

Och inget påskägg fick jag.
Inte ens ett litet.

Kommentarer

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback