Igår

Kille vid baren till Zinnie: Tycker du att jag är ful?

Zinnie till killen: Nä men full.

Sen gick Zinnie.
Och tyckte att hon själv varit väldigt rolig.
Synd att killen var för full för att fatta det.
Tur att Zinnie har en så strålande humor att hon kan roa sig själv med sina väl genomtänkta skämt.

Tillägg.
Alltså ni fattar va? Ful - full.
Dessutom hade han inlett med ett långt sluddrigt utlägg om hur snygg jag var.
Det är jättekul ju.
Så mycket ett lärarskämt antar jag. Bara jag som tänker stavning.
Men det är i alla fall lite så där torrt fyndigt.
Inte?
Suck.
Jaja. Tur att jag skrattar åt det.


Kommentarer
Postat av: Astriid

Haha, ganska kul sagt! Och vad ska du säga? JA, du är FUL, ful, ful. Knappast.. Och nej, du är inte den enda som tänker på stavning. Jag är fanatisk. Något jag tillåter är dock mej och dej :P

2008-05-19 @ 21:37:53
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: BM

Tycker att det var jättekul och typiskt dig. Ser det hela framför mig.
Kram

2008-05-20 @ 14:07:51
Postat av: cissi

jag tycker det var kul,hihi =)

2008-05-21 @ 12:40:31
Postat av: Milou

Ha ha - jag tycker också att det var sjukt kul!
Du får uppdatera lite oftare - du får tänka på att vi är många som längtar efter dina fyndiga inlägg!

:)

2008-05-22 @ 22:25:23
URL: http://milousvarld.blogspot.com/
Postat av: E

Klockrent bruttan!

2008-05-25 @ 20:16:13
URL: http://drogen.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback