Orka

Så vad gör man?
När man är i ingenmansland.
Jo man kollar spray.


Men ärligt.
Jag är nog världens sämsta nätdejtare.
Så där lat liksom.
Orkar inte anstränga mig.

Ska väl ärligt erkänna att jag varken kollar runt på sidor eller mailar.
Jag svarar om det inte är ett troll.
Och tro det eller ej det har mailat en hel del icketroll.
Alternativt troll som fixat skyrre bilder.
Så jag har svarat.
Och de har svarat.
Sen har jag liksom glömt att svara.
Eller inte orkat?
Eller ja.
Helt enkelt inte ansträngt mig.
För det är ju faktiskt så att man måste anstränga sig lite.
Oavsett om det är på spray, krogen eller nån annanstans.

Men inte lata Zinnie inte.
Hon vill ha riddaren på springaren.
Levererad till dörren tack.

Jag kommer troligtvis vara singel forever.

 Kille till Zinnie: Men hur kan DU vara singel? Jag bara fattar inte.
Zinnie: Nä inte jag heller.
(Det går bra att höra av sig om det skulle vara så att du fattar.)

Kommentarer
Postat av: Astriid

Men vad i tusan då! Ha ingen just nu. Ingen alls. Bestäm dej för att vara singel. Bara krogragg ibland, one night stands och möjligtvis nån dejt. Men var inte ute efter nån.. Skit i dom! Det är ju sommar och finns en massa snygga hunkar att spana på utan att få dåligt samvete till någon annan, tänk på alla brunbrända och tränade kroppar på stranden. Till bara för oss singlar att spana och dreggla lite över. Skit i parlivet nu, det är sommar ;)

2008-05-04 @ 20:59:08
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Emm

Bli kär i våren :-)

2008-05-05 @ 10:05:00
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Latja

Jag säger samma sak. Jag tänker ta upp det här med sökandet efter Mr Right i höst. Nu tänker jag dagdrömma om alla fina killar vare sig de är upptagna eller inte. Fast visst kan jag tänka mig ngt mer om de behagar komma fram och prata ;-)

2008-05-05 @ 21:07:38
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Astriid: Ja jag ska väl tänka så, du har så rätt. Försöker. Burkar gå i vågor det där, blir nog bättre ju närmare sommaren kommer - även fast det blir värre ju mer åren går...
-
Emm: Gör mitt bästa.
-
Latja: Hm ja jo. Men jag vill ju ha nu. Eller till helgen kanske. Men måste jag vänta för länge blir jag tokig. Suck.

2008-05-05 @ 22:18:03
Postat av: Petra

Känner igen mig i det där. Man vill, måhända, men man orkar bara inte. Så mycket skräp (läs; troll) så att man tappar lusten och orken. Varför kan drömprinsen inte bara komma och knacka på dörren? Han får gärna ha med sig en schysst middag också. Och rena boxershorts.

2008-05-06 @ 22:40:47
URL: http://petrasiegers.blogg.se
Postat av: SE

Just det där att man inte ids svara på dessa sajter, känner jag så väl igen. Man blir helt enkelt less, och jag tror att man helt enkelt inte orkar engagera sig efter alla dårar som skriver dumheter.

Men I wish you the best of luck med alltihop! :)

2008-05-13 @ 18:21:23
URL: http://in-a-rollercoaster.blogspot.com/

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback