Romantisk komedi va?

Såg precis What happens in Vegas...
Äcklig lycklig romantisk komedi.

Min kompis H sa innan att man blev så lycklig av den.
Så fan heller.
Jag grät.
Men inte av lycka.
Utan av allt annat.
Det suger fett nu.
Att vara själv.

Inte så att jag går omkring och mår dåligt hela dagarna.
Nä men jag känner mig bara så tom.
Och undrar återigen.
Varför?
Hur?
Men jag då?
Undrar. Och undrar.
Du borde väl ha kille.
Du är ju en fantastisk tjej.
Du är skitsnygg.
Du är så himla underbar.
Underbara underbara Zinnie - finns det någon bättre än dig?
Det finns en fantastisk kille till dig.

UPPENBARLIGEN INTE.
Känns som om jag drog nitlotten när det gällde kärlek.
Eller så borde jag gå i terapi.
Eftersom jag förmodligen har stora problem.

Så oj vad lycklig jag blev av att se en romantisk komedi.
Insåg bara vad jag aldrig får.
Vad jag saknar.
Hela jag är för helvete en tragisk komedi.

Skit.

Kommentarer
Postat av: Milou

Gå i terapi!
Det gjorde jag och det är helt suveränt!
Kan tyckas fånigt, men i slutändan är det ju ändå en investering i sig själv.
Tål att tänkas på!

2008-05-26 @ 22:52:58
URL: http://milousvarld.blogspot.com/
Postat av: en annan

du är inte den enda som får ångest av sånt ;)

usch o fy för våren och alla nykära par på stan ><

2008-06-05 @ 00:27:01
Postat av: Ankan

Så är det, filmer som man förut blev glad av blir tragiska. Såg sleepless in seattle förra veckan, gör inte det :-)

2008-06-08 @ 12:42:16

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback