Saknar

Msn konversation med Magistern.
Idag.


Magistern säger:

du klär i grönt

Zinnie säger:

tack

Zinnie säger:

du såg mig när jag var hos A förstår jag

Magistern säger:

på stan

Zinnie säger:

aha

Zinnie säger:

jag köpte fotbollsskor

Magistern säger:

är du så bra nu

Magistern säger:

grattis

Zinnie säger:

japp

Zinnie säger:

gjorde ju mål i min första match

Zinnie säger:

måste ju hålla måttet

Magistern säger:

xx (lag i allsvenskan)?

Magistern säger:

jag ska ut på läskjakt nu

Zinnie säger:

nästan, du vet de ringde men jag har ju inte tiiid

Magistern säger:

smälter på balkongen

Zinnie säger:

så det blev xxx i div 5 ist

Zinnie säger:

lycka till

Magistern säger:

nästan lika

Magistern säger:

tack
Zinnie säger:

nästan

Sen.
Precis kom en låt på radion.
Som påminde mig om i höstas.
Blev lite ledsen.
Över hur mysigt vi hade det.
Tillsammans.
Vi kunde gått på stan tillsammans.
Köpt läsk ihop.

Men ja.
Ligga.
Pirra.
Nä.

Så Zinnie och Magistern.
Historia.
Och lär väl så förbli.

Men saknar gör jag.
Fortfarande.


Kommentarer
Postat av: Astriid

Det är klart man saknar, även om det inte var det bästa av världar..

2008-05-10 @ 22:03:21
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Emm

saknaden försvinner aldrig helt. Så är det. Bara att leva med. Fy fan.

2008-05-12 @ 12:18:46
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Sandra

Men du,snart är det sommar ;)

2008-05-13 @ 19:36:51
Postat av: Zinnie

Astriid: Jo man gör ju det. Blir ju inte mindra av att han finns överallt i min värld.
-
Emm: Mm. Lära sig bara va?
-
Sandra: Så fett mycket är det sommar snart. =)

2008-05-17 @ 11:33:06

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback