Skäll på mig

Tänkte skriva ett nytt inlägg.
Men allt jag har i huvudet återupprepar bara de två senaste.

Vill inte vara så trist.
Så jag jag skriver inget om det.

Vill istället be er om en tjänst.
Skäll på mig.
Fråga hur jag tänker ta tag i det.
Säg; Hej Zinnie. Du är löjlig. Allt blir bra.
Berätta något som gör att jag fattar.
Ge mig nåt hett tips.
Fixa en dejt.
Säg till mig att skärpa mig.
Typ.
För i helvete Zinnie, nu får du minsann....

Ja lite sånt där som jag är svinbra på att säga till andra.
Men värdelös att säga till mig själv.

Så kom igen nu.
Skäll lite på mig så jag slutar gnälla.

Gnälliga människor är bara för jobbiga. Som typ min kollega. Uäh.
Inte jag.
Jag avskyr.
Fast det går bra att bara ge mig en kram också. Ifall någon undrade.


Kommentarer
Postat av: Astriid

Först får du lite ris för att du gnäller om att du inte har nån, en balkong håller längre en ett hångel ;)

Men sen är jag inte så bra på att skälla, så jag skickar absolut en kram istället gumman :)

2008-05-05 @ 23:24:59
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Ejjeliten

Här skälls inget. Man får gnälla. Man får ha såna perioder. Så jag skickar bara kramar.

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

2008-05-06 @ 17:53:30
URL: http://ejjelinte.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback