Snart

Jobb jobb.
Helg.
Händer inte så mycket.

Någonstans.
Hinner knappt tänka på att jag är singel.
Och egentligen vill ha.
Utan jag tänker på sova.
Nästa dag.
Kanske en dag till.
Förtränger? Hm.
I alla fall får det dagarna att funka.
Mår ok.
Saknar inte så där massa.

Men då.
Ja då när man tycker det är ok.
Då ska hjärnan jävlas med en.
Och så ska man hålla på och drömma om hångel.
Inget sexhångel.
Utan sådant där pirrhångel.
Så man vaknar med en stor känsla av saknad.
Och vill ha.
Det var då helvete.
Kan man inte få gå och leva lite i fred liksom.
När jag har bestämt mig för att inte sakna pirr.
Inte just nu.
Vill bara längta efter sommar.
Som för övrigt är rätt snart.
Om 4 veckor rättare sagt.

8 veckor ledigt.
8 veckor.
Jag gillar mitt jobb.

Ja allt är ok.
I alla fall.
Skiter i hjärnan.
Och dumma drömmar.

8 veckor...

Kommentarer
Postat av: Latja

3½ vecka till skolavslutning!! Några veckor extra utöver det innan min semester drar igång =)
Längtar jag med.

2008-05-14 @ 22:05:16
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: Astriid

Det är fan att man aldrig kan få vara ifred som du beskriver.. Min vän som jag "gjorde slut med" förföljer mej i drömmarna trots att jag tycker att jag släppt det. Fan.

Och faaaan vad härligt med åtta veckor ledig, ooh! Jag är tokglad över 31 dagar.. :)

2008-05-14 @ 22:22:25
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Ejjeliten

Vet du vad... jag har märkt på mig själv, på mina vänner, på andra bloggar att det är nåt lojt över allt just nu. Det verkar inte hända nånting hos nån. Det är som att alla går och väntar på sommaren då det faktiskt är roligt att vara singel...

Jag hoppas verkligen på den här sommaren! hahaha

2008-05-15 @ 20:56:22
URL: http://ejjelinte.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Latja: Hehe. Min semester drar igång när det är skolavslutning. Tjooo vad jag längtar. 3,5 vecka...
-
Astriid: Ja idiotdrömmar, man blir ju arg liksom. Japp 8 veckor. Mmmmm.
-
Ejjeliten: Japp så är det faktiskt. Lite lojt, väntan, ja typ så. Precis så.
Men snart händer det nåt. Snart.

2008-05-16 @ 19:45:22

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback