Ut igen.

Lördag är det då.
Och såklart ska man ut.


Ibland tycker jag att jag borde stanna hemma mest för att jag varit ute för mycket.
Inte så att jag inte vill gå ut.
Nä jag har ju inget annat för mig så varför sitta hemma och ha trist?
Det är mer vad alla andra ska tycka.
Jaha där är hon igen.
Missen med att inte bo i storstad.

Sen har jag upptäckt att vakterna har en tendens att känna igen mig.
Förut tyckte jag det var kul.
Man fick komma in snabbare och så.
Det var ju trevligt.

Nu tycker jag inte att det är så kul.
Vill helst inte att de ska känna igen mig.
Men det gör de.
Ja då.
Kanske borde färga håret svart?

Fast sen vet jag ju.
Att det spelar kvitta vad alla andra tycker eller om vakterna känner igen mig eller inte.
Egentligen.

Egentligen är det så och egentligen så ska jag skita i det.
Egentligen.

Men på riktigt så gör jag inte det.


Kommentarer

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback