Vår. Tjoho...

Hm.
Undviker att blogga.
Undviker väl egentligen att tänka.

Just nu är jag sådär mitt emellan liksom.
Jag skulle kunna bli deppig.
Men har liksom ingen lust.
Våren gör att jag inte vill deppa.
Så jag tänker inte.

Men jag har inget bra heller.
Eller kul.
Eller ja vad som.
Jag vill ha en flört.
Eller nåt kul på G.
Eller helst en flört.

Känner mig som om jag står i ingenmansland.
Inget liksom.


Å.

Behöver pirr.

Killen från förra helgen. Nä. Borta. Väck. Inget liksom. Bara ett ligg. Inget jag tänker på knappt.
Elden. Kommer aldrig bli.
Nån annan?
Näpp.

Nä inget vårpirr för mig.
Det enda pirr jag känner är i min näsa.
Förbannade pollen.

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Ha en forts trevlig kväll :)

2008-05-04 @ 19:42:31
URL: http://pauliina22.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback