Svära

Vecka 45 började ja.
Sådär.
Med magsjuka.
Sådär kul va.
Med tanke på min kräkfobi.
Uäk.
Men jag drack cola och kollade på alla avsnitt av Greek.
Lagom ansträngande.


Sen skulle vi iväg och festa i en annan stad i helgen.
Alltid kul med ombyte.
Misstänker att Latja har hängt där en del. I den andra staden alltså.
I alla fall.
Zinnie har hoppet uppe.
Ja inte om prinsen kanske.
Men ett ligg vore skönt - det var länge sen.
Eller ett hångel i alla fall.
Eller vad fan bara en liten rutten jäkla flört.
Om inte någon tar mig i rumpan snart så går jag hem.
Typ så.

Men väl ute.
Då har jag glömt bort hur man flörtar.
Kan man det??
Herregud.
Det var katastrof.
Inte ens en rolig blick.
Eller ja.
Jag tittade ju inte så.
Varför tittade jag inte?
Vad hände?
Hjälp.
Hoppas att det inte är kroniskt.

Var sur som ättika när vi gick därifrån.
Undra vem jag var sur på?

Mig själv skulle jag gissa.
Kära vän A fick i alla fall stå ut med mig när jag spottade och fräste svordomar.
Och hon var så lugn så lugn.
Var du arg Zinne sa hon.
Så jag svor en stund.
Och tyckte att allt sög.
Tja i 10 minuter kanske? Eller var det 15?
Sen var jag klar.
Skönt när nån lyssnar när man svär.
Svordomar tenderar ju annars att tappa sin glans liksom.

Herrejösses vad jag behöver ligga.

Kommentarer
Postat av: Supergirl

Då är vi två!



Jag får oxå exakt de där vredesutbrotten. Har länge misstänkt att det beror på bristande sex.

Jag tror inte jag kan blunda för det längre.

Problemet är ju att jag spyr galla på allt med kuk oxå. Killar tänder inte på det.

2008-11-12 @ 13:32:05
URL: http://intedirektsuper.blogspot.com
Postat av: Astriid

Välkommen i klubben. Här behövs också skjutas en hel del älgar!

2008-11-12 @ 17:17:53
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Latja

Nu blev jag ju lite nyfiken =)

Var du i N eller V?

Vet precis vad du menar när du säger att du inte tittade. Ibland kan man bara inte flirta.

Kram på dig.

2008-11-12 @ 22:16:04
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Supergirl: Tack, nu vet jag att jag inte är ensam om att vara psyko..=) Och ja det är helt klart sexet som är boven i dramat. Dumt när man spyr galla på det man behöver...blir lite moment 22. Hm.

-

Astriid: Ja det behöver skjutas älgar så det smäller om det. ;)

-

Latja: N var det som jag var i och det sög att jag jag blev sån - jag har ju haft kul där innan. Dumt.

2008-11-13 @ 20:52:41

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback