Jag och alla mina ex

Känner mig mindre bitter.
För tillfället.

Är nog upptagen med att leta efter den där solen Douglas pratade om.
Känns bra att vara upptagen med det.
Leta efter det positiva liksom.
Hoppas att det håller i sig.

Träningarna känns bättre.
Jag har fått bra bekräftelse av min tränare.
Viktig match närmar sig.
Blir nog bra helt enkelt.

Dessutom ska jag på fest hos Magistern på lördag.
Jag tyckte att han kunde ha fest.
Då sa han att han kunde ha fest.
Känns lite skumt.
Men ändå roligt.
Gå på fest hos honom.
Fast ja.
Vi ses ju titt som tätt genom våra vänner som är de samma numera.
Alltså mina vänner hänger med honom.
Det kan nog bli intressant på festen.
Hoppas inte Magistern har bjudit den där tjejen han har haft ihop det med.
Både innan och efter mig.
Hon som är gift.
Vill nog inte riktigt ha henne där.
Typ.
Hoppas att han tänker till där.
För jag kan ju inte direkt be honom att inte bjuda henne.

För övrigt så kommer Elden dit också.

A tyckte att jag kunde ta Magistern i en arm och Elden i den andra.
Sätta mig vid ett bord på krogen.
Och bjuda in alla jag legat med (som råkar vara ute) till det bordet.
Det kunde bli lite kul. Tyckte hon.
Vilken humor hon har min kära vän.

Jag kanske kan sätta ut en annons?
"Hej. Jag ska gå ut på lördag.Kan inte alla jag legat med, haft det på g med, varit ihop med,
dejtat eller på något annat sätt kuckelurat med infinna sig på ***:s dansgolv klockan 1.00?"


Jag kommer helt klart inte att recycla på lördag.
Recycling är sååå igår.
Ge mig något nytt tack.

Kommentarer
Postat av: Douglas

Du får helt enkelt vara din egen sol :=) ! För sen blir det som någon klok människa sagt "Le mot världen, och den kommer le mot dig" och voíla så har du många solar.



Kram

/Douglas

2008-10-08 @ 12:00:38
URL: http://eeyau.blogspot.com/
Postat av: Latja

Tycker du tänker helt rätt.. hur kul är det med recycling egentligen??

Släng det gamla i papperskorgen och skaffa nytt =)

Jag tror att du kommer lysa som en sol på festen.

Kram

2008-10-08 @ 18:19:38
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/
Postat av: Astriid

Nämen vilken underbar idé! Det ska jag nog också göra ;) Leta upp alla ligg och ligga med dom igen, allihopa, samtidigt. Elleeer inte.. Fan vad jobbigt. Nu tänker jag på den där sidan som du skickade till mej för längesen, fultal.nu eller nåt sånt, haha. Huva!



Festen kommer bli kalasrolig! Du känner en massa människor som du kan mingla och snacka med. Tänk om det finns en ny förmåga där? Man vet aldrig.. :)

Kram!

2008-10-08 @ 22:47:21
URL: http://diediedarling.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback