Kort

Det där förra inlägget.
Lite ångest på det.
Men vad skönt att ha skrivit.
För om det KÄNNS så ibland så måste jag ju få skriva det.
Sen att det inte ÄR så (som någon snäll påpekade) på riktigt är ju bara bra.

För igår. Då kändes det inte alls ensamt.
Jag blev tvingad till gymet för att köpa kort.
Mitt första någonsin.
Har ju alltid sportat i lag.
Men nu äger jag ett gymkort. Vid 31 års ålder.
Men blev tvingad av en vän i alla fall. En vän som kom ihåg att jag hade sagt att jag behövde bli tvingad.
Jag är så larvig med sånt.
Så hon tvingade. Hade ingen väg ut.

Tur.
Så nu ska jag minsann bli en aerobicsbrud med jazzbxor och hästsvans.
Äta powerbars och studsa när jag går liksom.
Eller.
Inte.
Men jag tänker träna.

Kommentarer
Postat av: Astriid

Ut med ångesten! Tror det blir bäst då :)



Och träna är bra. Träna bort ångest är skitbra! Det är det absolut bästa sättet :)

Kram!

2009-04-28 @ 22:33:48
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Strawberry Milkshake

Har du slutat spela eller är det bara säsongen som är slut?

2009-04-29 @ 16:34:21
URL: http://blondisthenewsmart.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Astriid: Jag tror det med. Lite knark över träning liksom. Man behöver det. Bra knark.

-

Strawberry milkshake: Säsongen är slut. Men jag har planer på att pensionera mig, vet inte riktigt än...

2009-04-29 @ 17:23:39

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback