Nytt år

Nu är det ett nytt år.
Äntligen!

Det här bli ett bra år - det känner jag på mig.
Efter den nyårsafton som jag hade så kan det bara bli det.
Den var liksom ja annorlunda.
Kul.
Men mycket annorlunda.


Firade med Magistern och D.
Mysigt.
Jag och Magistern kysstes.
Under en enormt stor alkoholpåverkan från min sida.
Men ja.
Han känns ju trygg liksom.
Fan att inte vi kan vara kära och vara ihop.
Det skulle vara så perfekt.

Sen fick jag ett mess av Elden på morgonen.
Han hade drömt.
Och ville dela med sig av sin dröm till mig.
En rätt trevlig dröm kan man säga.
Och så började jag tänka på Elden igen.
Och blev sugen på honom.
Vi har ju så bra sex.

Sen.
När vi var på en annan fest.
Blev jag så sjukt upphånglad av en assöt tjej.
Rätt chockerande.
Och annorlunda.
Hon sa att jag var grymt sexig.
Det är ju en trevlig komplimang.
Har ju liksom alltid undrat lite hur det känns.
Fast jag föredrar nog killar.
Hade aldrig gjort det om jag inte varit så förbannat full.
Men nu vet jag.
Hur det känns.
Och erfarenheter är ju alltid bra.

Men Gud vad jag behöver bli av med mina älgar.

Kommentarer
Postat av: Latjal

Gott Nytt År!



2009 kommer att bli toppen =)

2009-01-02 @ 22:24:41
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Tack vännen, visst kommer det!

2009-01-04 @ 19:26:09
Postat av: Ejjeliten

Haha. Tjejhångel kan ju vara spännande, men frågan är om man vill gå längre. Nä killar ska det vara! Rediga saker det. Hahaha.



Gott nytt år på dig och nu håller vi tummarna att 2009 blir ett lyckat år! Kram

2009-01-05 @ 22:46:34
URL: http://ejjeliten.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback