Ja jo nej hm

Så där ja.
Hemma igen efter utlandet och nu flytten imorgon.
Fullt upp och det kommer att bli svinbra.
Dessutom tror jag att jag kan ha dejten på kroken.
Han från senast.
Vi sågs ute i helgen.
Han var mycket intresserad av att prata med mig.
Jag pratade väl en stund, var tre vlig och gick sen.
Sen ringde han dagen efter.
För att berätta hur trevligt det hade varit att träffa mig.
He.
Jag vill lätt ha honom.
Men ja.
Han sa ju.
Fast.
Ja.
Jo.
Jag tänker i alla fall ligga lite lågt.
(och smida planer...)
Vi får se, vi får se.

Men en annan sak maler i mig.
Det är det där med ex och vänner.
Shit alltså.
Jag har bara en sån där känsla.
Och jag vet inte hur jag pallar det.
Fast jag vet ju inte.
Men ni vet.
När man bara får en känsla av att det är något som inte berättas.
Och det gör de väl rätt i.
För ska jag vara ärlig så skulle jag inte gilla det.

Är det egoistiskt?
Så kan man ju inte hålla på.
Bestämma över andra är inte min grej.
Men jag kan inte komma över känslan.
Den i magen.

Varför blir man så?

Något är det som jag inte får reda på i alla fall.
Och jag hatar det.
Suck.
Eller inbillar jag mig bara.
Fjantigt.
ÅÅÅÅÅ.

Men nu.
Flytt.
Sen.
Tänker jag planera in en fika med dejten.




Kommentarer
Postat av: Ejjeliten

Hmmm, det är så olustigt att ha den där känslan. Och i ditt fall känner man sig dessutom missundsam, men det FÅR man göra. Kompisar ska ge fan i ens ex, om man inte uttryckligen säger: "Fan ni skulle passa mycket bättre ihop än vad vi gjorde! Ta han!" haha.



För min del har det utvecklats ännu märkligare. Uppdatering i bloggen kommer snart...

Kram på dig

2009-07-08 @ 13:14:01
URL: http://ejjeliten.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag håller med. Vänners ex ger man fan i om man inte har fått ett godkännande innan. Det är klart att det gör ont, även om man är över dem. Fråga henne? Eller honom? Kanske bättre att veta än att gå runt och undra. Kram

2009-07-08 @ 18:51:06
Postat av: Latja

Fick nästan ont i magen av att bara läsa ditt inlägg och hur ska då inte du känna? =(



Stor kram.

Postat av: Astriid

Men nej, det är inte egoistiskt. Det är ju så du känner och jag kan bara hålla med tidigare talare. Man ska ge tusan i vänners ex.



Men du, jag håller mina tummar för DIN dejt och din flytt!! :)



Kramar

2009-07-09 @ 12:31:31
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Douglas

Vänners ex är ett BIG NO NO...



Kram

/Douglas

2009-07-12 @ 09:54:25

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback