Lätt

Alltså det sjukt bästa sexet jag har haft i mitt liv.
Hade jag i lördags då.
Eller mer i söndags.
Sova är överskattat.

Vi var ute i lördags.
Jag vet vem han är sen tidigare.
Ni vet en sån kille som har funnits långt bak i bekantskapskretsen.
Man hamnar på samma fest någon gång vartannat år typ.
Som man hejar på men inte mer.
Det är han.

Har liksom inte tänkt på honom så.
Men i lördags när vi träffade honom ute så slog det mig hur söt han är.
Och samma sak hände honom.
Vi pratade hela kvällen.
Sen sov han hos mig.
Eller sov och sov.
Jag är en sån slampa.
Och nöjd är jag med det.

Och vi bara passade ihop.
Kändes som om vi känt varandra länge.
Och herregud säger jag bara.
Att det kunde bli så bra.
Inte så att det inte varit bra med andra.
Men nu.
Suck.

Jag sket i alla regler och låg så mycket jag bara orkade första kvällen.
Sen sket jag i alla smsregler och skrev ett redan på söndagen.
Nu skriver vi mess som får mig att rodna.
Fniss.

Som sagt - jag sket i alla jävla regler.
Hatar dem.
Och jag tänker fortsätta med det.
Vi får väl se vad som händer när vi ses igen.
Till helgen hoppas jag, när jag är hemma från havet igen.

Men som många kloka flickor här har sagt.
Är det rätt så känns det lätt...

Kommentarer
Postat av: Astriid

Haha, jag vet inte själv om jag kanske ska rodna lite. Men jag sitter mest och ler, haha. Är glad för din skull. Att du hade sjukt bra sex. För finns det nåt bättre?? Än sjukt bra sex? Jag har nog glömt hur det är att ha sex, påstår mina vänner iaf :P



Är det bara sex lr nåt mer då? Eller kanske ska jag skita i att fråga det? Ja, glöm att jag frågade. Ha sex och skriv snuskiga sms tills det sprutar eld ur öronen på dej ;)

2009-07-27 @ 23:32:29
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Strawberrymilkshake

jaaaaaaaaaaaa!!! fuck the rules (haha, fan vad rolig jag är).

2009-07-28 @ 09:12:17
URL: http://blondisthenewsmart.blogspot.com
Postat av: Sofifi

Regler är till för att brytas, samt inga regler utan undantag osv. Vi ska inte ha massa regler o normer som styr eller hämmar oss. LEV! Men kan inte säga annat än lite avis e jag allt på dej...;)

2009-07-28 @ 11:32:29
URL: http://mittjagimig.blogspot.com
Postat av: Latja

Bra!! Skit i allt spel, regler och annat larv. Känns det bra ska det inte finnas någon jävla låtsasregel som säger att man ska vänta i tre dagar bla blablablabla



Köööööör så det ryker, smid medans järnet är varmt å allt det där =)

kram

2009-07-28 @ 14:08:19
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Astriid: Du behöver ha sex, det hör jag det. ;) Men den som äntar på något gott...

Nja jo det kan nog kanske vara mer - att sexet funkar är ju min första avprickningspunkt. ( Kan inte fatta att jag missade den punkten med Magistern - pucko mig). Men vi får se, vi får se... Du vet ju hur det är. Kram

-

Strawberry: Ja hahahaha, du är sjukt kul. Fuck the rules och gör det igen, he.

Kram

-

Sofifi: Du har så rätt. Så är det.

Men herregud vad det var min tur nu, jag hade ju nästan torkat ihop ju, levt i celibat aplänge...

Kram

-

Latja: Jag kör och det ryker, om messen iaf ;) vad som händer när jag är hemma igen - det vet man aldrig. Men berätta det här - det tänker jag. Lovar.

Kram

2009-07-28 @ 22:33:57
Postat av: Sandra

Heja dig!!!!!!!!!!!!!!! :D

2009-07-31 @ 09:35:35
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback