Sommaren tills nu

Oj oj vad här semestras.
Flytten gick som sagt fint.
Dejten är numera avhängd.
Fett.
Herregud hade jag svaga sidor?
Hjälp.
Äh gå och dö.
Och nöjd med att slippa honom är jag.

Sen har jag tillbringat en vecka på en stor avlång ö med goda vänner.
Bör kanske påpeka att både Magistern OCH Elden var med på denna resa.
Vi bodde tillsammans allihopa i en stuga.
Varför göra det enkelt för sig?

Mina misstankar om Magistern och vännen höll i sig.
Jag blev paranoid typ.
Har chillat lite på det nu.
Men nog har det förekommit flörting.
Så dum är jag inte att jag inte ser det.

Jag sket i alla dem och hånglade med en 26-årig brat istället under en blöt kväll.
Två för en är tydligen: GUUUUD så billigt.
Då kan man dricka hela tiden.
He för hånglet iaf.
Bra för egot.
Jag är tydligen fantastisk.
I fall någon undrar.

Resten av veckan flöt på bra.
Jag pendlade mellan att vilja bli ihop med Magistern till att vilja ligga med Elden.
Jag gjorde inget åt något av det.
Klokt.

För nu vill jag varken bli ihop med Magistern eller ligga med Elden.
Jag vill något helt annat.
Fniss.
Fick ett sms nu.

Borde kanske tillägga att jag har haft det bästa sexet i hela mitt liv.
Verkligen.
Sjukt bästa.

Kommentarer
Postat av: Astriid

Jag tänkte precis gå in här och undra över vart du tagit vägen. Så var du tillbaka! :) Och allt är precis som vanligt men ändå inte.



Mycket klokt att skita i exen och hångla med braten istället. Lammkött är dessutom the shit ;) Den där ön lät trevlig, hihi..



Hoppas du visar dej här oftare snart. Saknar ju dej!

Puss!

2009-07-27 @ 18:47:09
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Latja

Sjukt bra sex tackar man ju inte nej till ;-)

Välkommen tillbaka!

Kram!

Postat av: Zinnie

Astriid: Jag har bara haft semester vännen. Du vet jag har ju sådär lång och äcklig semester. :) Ön är supernice. He.

Jag ska visa mig oftare nu, inte lika mycket resor längre. Bara 2 veckor kvar ju. Puss och kram!

-

Latja: Absolut inte. ;)

Tackar och kram!

2009-07-27 @ 22:41:41

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback