Positiv lista

Jag överlevde dagen.
Den var helt ok ändå.
Jag är ledig imorgon.
Då är det bara två dagar med elever kvar.
Jag åker till Espana om mindre än två veckor.
Jag ska fika med den senaste dejten i helgen.
Vi är vänner - det känns bra.
Jag har en annan dejt i helgen.
Kanske. Men hemlig.
Jag har återigen tränat duktigt.
Jag har fått min lägenhet uthyrd.
Jag ska flytta om en månad.
Jag har gått ner ett kilo.
Jag har spelat paintball och det var askul.
Jag gillar min mamma.
Jag har köpt svenska jordgubbar idag.
Svindyra - men svenska.
Jag är tydligen fortfarande snyggast i mitt lag.
Trots att jag inte spelar längre.
Jag har bara ett utvecklingssamtal kvar.
Jag ska på kurs nästa vecka.
Jag ska klippa mig imorgon.
Mina elever var ändå ganska snälla idag.
Jag var också ganska snäll.

DET ÄR SNART SOMMARLOV.

( Positiva listor är bra. Testa. Man blir gladare.Lovar.)

Kommentarer
Postat av: Astriid

Åh, jättesmart lista juh! :) Det ska jag ta mej tusan prova. Ikväll kanske.. :) Eller imorgon. Man kanske måste vara in the right mood?



En hemlig dejt? Fy, så nyfiken jag är! Jag vill också gå på dejt, eller så vill jag inte det.. Jag vet inte. Jag är kluven. En sak i taget kanske?



Ha det underbart på din lediga dag idag!

Kramar!

2009-06-09 @ 11:39:49
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Latja

Positiva listor är mycket bra.

Man kan faktiskt bli på mycket bättre humör av å skriva en =)

det finns ju så mycket positivt omkring en om man bara öppnar ögonen och vill se det.

Kram

2009-06-09 @ 22:47:28
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/
Postat av: M

Positiva listor borde man verkligen skriva. Låter som du har några helt ok veckor framöver.;) Jag vill också ha semester... Kram

2009-06-10 @ 20:32:37

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback