Bakis

Ja vad det suger att vara bakis.
Man blir ju mer bakis med åldern också.
Herregud. Tänk när man är pensionär.
Då räcker det väl med att lukta på lite punsch eller nåt så är det kört i en vecka.

Jag firade min bakisdag med att hänga lite med mina kusiner.
Killar. 5 och 8 år. Snart 9 får jag väl förtydliga.
Önskelistan är ju redan skriven.

Vi spelade wii.
My first time.
Men det hade de ingen som helst förståelse för.

Vaaad du äääär dååålig.
Tryck C.Tryck C.Tryck C.Tryck C.Tryck C.Tryck C.Tryck C.Tryck C.Tryck C.Tryck C....

Va? Vadå C? Vad är C?

Åååå. Men Tryck C.Tryck C.Tryck C.Tryck C.Tryck C.

Jaaaa. Jag ska.

( Då tycker han som är 5 att jag verkligen är för dålig och börjar "hjälpa till" genom att trycka på mina knappar åt mig. Funkar skitbra.)

Nu åkte du ju ur igen. Du är verkligen dålig på Super mario cart.

Ja. Verkligen. ( Nu snurrar det lite huvudet eftersom jag är bakis om ni minns.)

Sen nitade jag min bror i boxning.
Och kusinerna kom fram till att jag i alla fall var bra på boxning.
Tur.

Man behövde inte trycka C när man boxade...

Kommentarer
Postat av: Astriid

YOU´RE BACK!! :)



Som jag har saknat dej. Du är dessutom tillbaka med en ny kaxighet, I like. Heja Zinnie! Hoppas du hade en kul utekväll som var värd bakisdagen, hihi!



KRAM

2009-03-02 @ 10:54:32
URL: http://diediedarling.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback