En pensionärs dagbok

Shit jag börjar verkligen känna mig som jordens gnälligaste pensionär.
Det enda jag skriver om är min sjukdom. Och åkommor.
Ojojoj vad det äääär synd om mig.
Eller.
Åh.

Nog för att X2000 numera har stannat. Ingen kokt mat i helgen tack!
Har nämligen hällt i mig proviva och fyllt kylen med diverse liknande produkter.
Fram för bra magbakterier.

Nä idag förstår ni.
Då vaknade jag 3.30. Pigg och glad.
Och med torrhostan från helvetet.
Ärligt jag har hostat sedan dess. Det slutar inte att klia.
Jag blir GALEN.
Man kan hosta så att man både får kramp i magen och ont i huvudet.
Bara så att ni vet.

Halsen känns som om jag sandpapprat den.
Men herregud jag ska inte gnälla.

Tänk på barnen i Afrika.
Ja det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Latja

Men vad tusan... ibland är det faktiskt riktigt skönt att få gnälla =)

2009-03-30 @ 20:37:37
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/
Postat av: Mirry

Snygg blogg du har!



Spana in vem som vann Veckans Blogg och anmäl din snygga blogg till nästa veckas tävling!



Veckans Blogg belönas med ett inlägg samt en länkning!

2009-04-05 @ 16:28:44
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Astriid

Jag är fan också som en pensionär........ Men nu får du uppdatera lite här ;) Kram!

2009-04-16 @ 17:10:57
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Anonym

Har du gått i pension?

2009-04-21 @ 18:45:20

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback