Fortare

Nu har jag ätit sallad tre dagar i rad.
Nu tycker jag att jag har varit duktig.
Och att jag borde vara fit for beach 2009.
Borde iaf.
Det är då skit att allt ska ta så lång tid.

Jag är en otroligt otålig person.
Helst ska saker hända med en gång.
Bli smal - imorgon tack.
Ha sommar - nästa vecka.
Fylla år - en gång var femte år.
Alltså jag kan ha kalas, ofta -  men äldre behöver jag inte bli. Tycker det är bra nu.
Skulle väl vara det som kan hända mer sällan.

Skulle varit hur bra som helst om man hade kunnat bestämma sånt.
Då skulle jag få lön varannan timma och ha sommarlov varje söndag.
Vilket glid det skulle vara.
Självklart skulle ju bara jag kunna göra detta, annars är det ju inget kul.

Ja fick jag välja så skulle jag ha helg nu.
Tur att det bara är en dag kvar.

Kommentarer
Postat av: Astriid

Jag känner igen mej, haha! Vem fasen vill inte bli smal i ett kick? Att vara otålig är inte alltid det enklaste.. :P

2009-03-06 @ 21:36:45
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Latja

hahahahahaha =)

2009-03-09 @ 19:50:07
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Astriid: Ja. Händ nu tack.

-

Latja: Varårå...är jag otålig menar du? ;)

2009-03-11 @ 17:17:07

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback