Söndag

Idag har jag varit en mogen 31-åring och vaknat upp utan att vara bakis.
Fett nice.
Har tillbringat min dag med att:

- se på Twilight. Suck jag vill hångla. Och bli vampyr eller nåt. Shit jag faller verkligen för tonårstjejsfilmer.

- utrotat silverfiskarna i mitt badrum med en massa insektsgift och klorin. Miljövänligt värre. Det suger verkligen att bo i ett gammalt hus. Måste flytta.

- tvättat mina nya kläder så att jag kan ha dem igen. Tights is the shit. Kanske ska börja modeblogga om vad jag har till mina übermoderna jeanstights. Typ dagens oufit. Vilken smart idé - det är det nog ingen som gör.

- kolla på ett avsnitt av Ghost whisperer. Gud vad jag gillar sånt där övernaturligt skit. Ja jag gillade Buffy. Så nog om det.

Nu tänker jag fortsätta min dag med att

- äta nåt ihop med Magistern. Ja vi umgås ofta och mycket. Det är bra. Vi har kul. Just nu är vi inne på pizza. Rimmar illa med min salladsdiet. Men vad fan. Pizza är ju så sjukt gott.

- gå på födelsedagsfika hos söta vän D. Hoppas att hon är mindre trött nu. Om man inte får ge present, får man ge nåt annat då? Typ ta med sig extra fika? Eller nåt man vet att vännen gillar att äta? Det är ju inte present - bara omtänksamt.
Ja så gör jag.

Ha en skön söndag allihop.
Kram och kyss till er.

Kommentarer

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback