Tur?

Ibland ler turen mot en.
Och ibland skrattar den en rakt upp i ansiktet.
Här gick jag och trodde att nu när man fått medicin - ja då blir man bra.
Men icke sa Nicke.
Istället får jag tillbringa tiden väldigt nära en toalett.
Min mage gillar tydligen inte penicillin längre.
Allt jag äter åker som X2000 rakt igenom mig.
Tjoho.

Har fått kostråd. Kokt kokt och åter kokt mat.
Fy.
Jag vill äta hamburgare.
Känner mig hungrig hela tiden.
Och tydligen ska jag fortsätta äta de där jävlarna som får mig att bli så här.
Livet leker.
Tänker nog äta en hamburgare i alla fall.
Bara för att.
Och det går väl över. Nån gång.


Men. Hursom.
Jag tänker inte köpa en lott idag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Och självklart blir man sugen på allt som INTE är kokt vid såna tillfällen. :)

2009-03-30 @ 12:51:08
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackare, hur länge till ska du käka penicillin? Ska jag börja fundera på vad jag ska koka i helgen? Kram på dig din lilla bajsare

2009-03-30 @ 14:31:05

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback